Kan ikke komme på webdisk

Hej

Jeg har fået medarbejder TDC Homeduo og vil gerne på Webdisk,

men det kan ikke lade sig gøre. Når jeg trykker på ikonet webdisk

kommer der en næsten tom side med nogle få boxe i øverste venster side

hvor der står Steerkr oven over men ingen tekst.

Jeg har på min arbejdsplads prøvet at logge på og ingen problemer haft,

der kom der nogle små programmer jeg sagde Run til og så var jeg på.

Hvad er der galt på min hjemme Pc-er??

Gulland

3 Kommentarer

Jeg har det samme problem og: 

Nu er jeg træt. Har i flere timer forsøgt at finde min mail. (Det er jo ikke det hurtigste site). Jeg logger på tdcmail, mittdc og alt muligt tdc. Så finder jeg endelig et hint. Det er på TDC-forum. Kan jeg få det frem? Nej, nej, efter flere forsøg ser jeg, at hvis jeg ikke vil lave et nick, så skal jeg logge af????? for at se svarene. Jeg vælger at lave det nick. I protest bliver det: tag jer sammen.

Hvorfor var det nu lige, jeg kom ind her?

Joh, det var for at se, om jeg ikke skulle gå over til at bruge TDC som min primære mail og planlægningsudbyder. Og hvorfor var det nu lige, at jeg ikke gjorde det sidst, jeg tænkte den tanke? Det var jo fordi jeg også dengang blev kastet rundt i alle mulige TDC......dk sider uden at finde hoved og hale i det. Tidligere er jeg dog altid endt med at finde min mail, men denne gang er alt forgæves.

Når man så opgiver og tror, man finder hjælp i:

”Hvis du ikke kan finde svar i TDC Hjælp eller i TDC Forum, så send os en e-mail.”, så er der slet ikke mulighed for at sende e-mails angående mail.

Hvordan synes I selv, det går? Det må da kunne gøres mere brugervenligt.

Altså ikke nogen hjælp herfra, men en opfordring til alle om at hjælpe os stakkels udelukkede.

Og så er det rigtig sjovt, at der på siden er sat flueben i: Send mig en mail, når nogen svarerMeget glad humørikon

Hej Gulland.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, så jeg håber der er en anden bruger der lige ved hvad du skal gøre.

Hej tag-jer-sammen.

Jeg har svært ved at finde ud af, hvad dit problem reelt er. Har det noget at gøre med overskriften "webdisk", eller er det noget helt andet: Webmail eller måske at du ikke kan finde en mailadresse.

Du skriver "Altså ikke nogen hjælp herfra, men en opfordring til alle om at hjælpe os stakkels udelukkede." Jeg vil godt gøre dig opmærksom på, at der rent faktisk er mange brugere her i dette brugerforum der virkelig prøver at hjælpe andre brugere, men så kræver det også at den bruger der vil have hjælp, giver nogle relevante oplysninger for at få hjælp.

Og så synes jeg også det er sjovt at der er sat flueben i: Send mig en mail, når nogen svarer. Fordi du sikkert på nuværende HAR FÅET en mail i din indbox. Et godt råd til dette problem er at du opretter en gmail-adressen, Går ind i indstillinger på forum, og forandrer den mailadresse til din nye gmail. Så vil du altid kunne få en mail, når nogen svarer.

Hej MajaH

Jeg har ikke problemer med hverken at komme på TDC-mail, TDC-Play eller andet, men jer er ny bruger

med hensyn til TDC-Webdien eller TDC Homedisk og kan ikke komme på nogen af dem.

WebdiskHomeDiskDisse ikoner er i bunden af næsten alle TDC start sider og det er dem

jeg ikke kan logge ind på.

Men ellers mange tak for dit svar.

Hilsen

Gulland

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$