Kan ikke komme på TDC PLay

Først hold da op en service på telefonen - først sad jeg 20 min og ventede i en kø (selv om man sagde der var 10min) - så fik jeg en fyr som ikke kunne finde ud af det og skulle ringe videre og stadig ikke kunne svare på mit spørgsmål og så skulle han ringe videre igen og så blev jeg hægtet AF!!!! og så startede jeg forfra og fik at vide der var 20 min - men nu er der gået 1t og så blev jeg endelig nr. 1 -MEN - så blev jeg hægtet af igen - herligt! det er den måde man løser problemrne på hos TDC. Han har jo mit nr. så hvorfor hulen ringer han ikke tilbage?

Nå mit problem er at jeg har fået nedlagt min fastnet telefon, da jeg aldrig brugte den - så nu har jeg "bare"bredbånd - men nu kan jeg ikke gå på TDC Play - den unge mand forklare at det er fordi jeg ikke har mit fastnet længre - men det vil han da anbefale jeg får tilbage så jeg kan komme på TDC Play - hallo.

Der står på TDC's side at an får play når man har bredbånd - så må de lave reklamen om - jeg spurgte dengang om alt ellers var som før da fastnettet blev lukket og jeg fik svar at det var det. Hvor går jeg hen med min klage??

4 Kommentarer

Hej Zigga

Prøv at læse her: http://tdc.dk/kontakt/klage/

For et stykke tid siden blev der fyret 800 kundeservice medarbejdere, fordi noget af kundeservisen skulle flyttes til Tyskland, måske er det en sprog-misforståelse fra TDC's side, selvom jeg har fra chefen selv at alle kan tale og forstå dansk i det nye center.

Ikke for at bortforklare den lange ventetid, men i øjeblikket er der rigtig mange der ringer ind, på grund af kanalændringer, men det du har oplevet er da lidt i overkandten af hvad man syns er  "sjovt". 

Prøv at skrive her hvilket abonement du har,  hvad du har prøvet og hvilke fejl du oplever. 

Måske andre kunder har et tip til, at du kan få opklaret hvad der er galt.

Jeg kan desværre ikke hjælpe mere, da jeg ikke har tdc Play. 

Svar til Maja

Mit abonnement hedder: Bredbånd 20/2 Mbit/s

Jeg tror jeg giver 248 kr om måneden.

Jeg kan bare ser der står under: " Sådan kommer du på TDC Play":

"Adgang til TDC Play

Alle tjenester i TDC Play kræver, at du har et TDC abonnement og et TDC Login, med undtagelse af film- og serieleje, som blot kræver et TDC Login. Dit abonnement skal være tilføjet dit TDC Login."

Jeg har et login - men de kan åbenbart ikke finde ud af at tilføje det til bredbånd alene - men så skal man da skrive det - ellers er det falsk reklame.

Et lille skud:

Har du flere tdc Login, så det kan være derfor? 

Jeg ved af erfaring at tdc (og Yousee's) systemer ikke kan hitte ud af det hvis en kunde har for mange TDC logon. Det normale et et logon til alle tjenester.  

f.eks. burde dit tdc logon kunne logge ind både på webmail, tdc play og forum. 

Jeg har også oplevet at få udleveret et pasword af Yousee bestående af 7 tegn, men når man så er nødsgaet til at oprette et nyt, der er sit eget, er det pludselig 8 tegn der kræves. 

Det skedte da jeg oprettede et mobilabbonnement med adgang til yousee-musik.

Hej Maja
Tak for dine gode råd - jeg har skrevet en klage via et af de steder der stod i det link du sendte.
Jeg har kun et login og kan godt komme på siden TDC Play men ikke aktivere musikken - så kommer der en boks op med besked om jeg ikke har abonnement til det.:-(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)