Kan ikke komme på nettet med min ipod touch

Jeg har købt en ipod touch. Jeg har TDC bredbånd og det fungerer fint på husets pc, bærbar samt ps3 - jeg kan bare ikke komme på nettet med min ipod touch, jeg kan godt finde netværket og komme til at taste koden til vores netværk men jeg får samme besked hver gang "koden er forkert" det er ikke muligt at tilslutte til netværk...

Er der nogen der har oplevet det samme eller noget lignende... ??

Håber nogen kan hjælpe...

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

hej simon1000

Det lyder underligt.

Du kommer nok til at skrive hvilken router du bruger? Er det den fra TDC?

Min datter har en touch, som virker fint hjemme ved mig med TDC Homebox. Derudover er der 3 iPhone, min hustru's Blackberry, 4 forskellige Mac'er og en Windows maskine. Der kommer jævnligt venner hos min søn, som bare kobler trådløst på den også.

Måske det har noget at gøre med den sikkerhed der er i din router? Hvilket styrestystem er der på din iPod Touch?

Jeg undersøger, ved hjælp af min datter's touch, hvad det kan være, når jeg kommer hjem i aften.

Så kommer der svar herinde i morgen, håber jeg.

Venligst

Patrick

Hej Patrik,

Det lykkedes for mig at komme på nu - der var en netværksnøgle på routeren som jeg skulle taste ind istedet for den kode jeg selv havde lavet og troede jeg skulle bruge for at logge på..

Det virker nu så tak for indsatsen...

Mvh Simon1000

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej simon1000

Dejligt med en tilbagemelding.

Jeg havde fingre i datterens i går aftes, lidt forsinket. Tog nogle skærmbilleder til dig.

Men dem lader jeg ligge nu. Det var jo lige til.

God fornøjelse med den

Hilsen

Patrick

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8