Svar

Kan ikke komme i kontakt med TDC på Facebook

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Skrev et indlægt til TDC på facebook i lørdags 14. juli 2012.

Det drejede sig om manglende varsling af prisstigning.

Har ikke siden kunne kommentere opslag eller selv lave nyt indlæg.

ER måske blevet blokeret af TDC?

Eller er der også andre der oplever problemer på TDC facebook sidde?

icon

Bedste svar af Joergen-2650 20 juli 2012, 13:55

Hej Patrick

Har sendt dig en PM ( du stod jo som en af mine venner)

vil da gerne modtage din e-mail.

Jeg lukker hermed tråden fra min sidde da jeg tror og håber på du er tilfreds med det der står i PM til dig.

Jørgen

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jørgen
Det er noget vrøvl!

Jeg sidder og ordner facebook også. Og ja - du har haft noget facebook vrøvl, for ingen har blokeret dig. Og du har fået din ven til at skrive - nødagtigt det samme som du skriver og som jeg havde svaret dig på.

Hvis I skriver det samme - mange af jer, skal I være obs på, at så bliver det du skriver her en selvopfyldende profiti! Facebook vil i givet fald anse det I skriver som SPAM - også får I ikke adgang. Men både du og din ven har fået held til at slå op og har begge fået svar.

Og - jeg henviser jer til at skrive andet sted end facebook hvis I vil noget med det I skriver. Når I skriver på facebook, får I et svar, men der bliver ikke samlet op på det. Det vil der gøre, hvis I bruger det link jeg har sendt jer.

Det kunne være så rart, hvis nu du havde skrevet pænt og ordentligt her, uden at antage at nogen ønsker at blokere dig. Vi arbejder faktisk for at give jer en mulighed for at få en stemme i TDC. Så er det lidt trist at du tror det værste, når der opstår en fejl  Trist humørikon

Hilsen

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Patrick

Ja tilsyneladende må det have været en fejl hos facebook.

Men jeg kan ikke se du har sendt et svar på facebook.

Kan så konstatere, at efter Ole skrev på vegne af mig er facebook gået i orden.

Jeg kan nu se, at jeres facebook sidde har det udseende som den plejer.

Med venlig hilsen

Jørgen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jørgen

Det er godt, du kan se facebook igen. Men du er ikke den eneste som har haft bøvl her på det sidste.

Jeg kunne ikke komme ind på siden omkring kl. 10.00 i går - og da jeg kom ind, havde jeg ikke adgang Gal humørikon

Dog gik jeg ikke ud fra, at nogen havde frataget mig adgangen Meget glad humørikon

Ved nemlig, at facebook er vokset over hovedet på ejerne, så når det går galt, så går det meget galt - og det er træls, for os alle sammen.

Skal jeg se om jeg kan finde svaret, eller er det nok det jeg har skrevet til Ole?

Det er kopieret, så du vil få nogenlunde det samme svar. Dog skrev jeg ikke "I", men "Du" dag jeg skrev til dig.

Og det er vigtigt, at du/I forstår at jeg forsøger at hjælpe jer! Det vil give rigtigt meget, hvis I bruger det link, istedet for at skrive på facebook væggen - fordi det så bliver til noget "de rigtige" får besked om. Det er bare andre kunder også os fra redaktionen, som garanteret ser facebook opslag.

Hilsen

Omdømme 1

Hej Patrick

Du behøver ikke lede efter svaret.

Jeg har sendt mit indlæg fra facebook via det link du gav så nu er det sendt som en klage.

Det er bare ærgeligt når TDC ud for posteringer på regningen henviser til varsler jf. regning fra juli.

Det gik nemlig også galt med varslingen omkring de ændringer der skete i maj  2012 omkring mobilabonnementer der hidtil havde været gratis og nu skulle til at koste 19,- Kr.

med venlig hilsen

Jørgen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad i har diskuteret på facebook ved jeg ikke da jeg ikke er oprettet der, men det med de 19,- for mobilabonementer der pludselig blev indført, ja - der påstår TDC at det er varslet, men uden at jeg har fået besked.

Jeg modtager min regning i netbank med bilag og der har IKKE været varslet, at det nu skulle koste 19,- mod tidligere 0,- jeg har set alle netbankregningerne igennem 1år tilbage - der er ingen varsel om prisstiningen.

Mvh

Kim

Omdømme 3

Hej KsNa

Det er vist rigtigt nok, at der var en varsling som ikke var der. Jørgen opdagede det og påtalte det på facebook dengang. Og nu har han opdaget noget nyt.

Også har jeg undersøgt, hvordan han egentlig kan få allermest ud af den tid han bruger på dette. Og sendt ham en vejledning på facebook.

Men desværre havde der været bøvl på facebook, så Jørgen ikke kunne komme ind. Og det svar, jeg skrev, har han heller ikke set. Heldigvis har han fået en ven til at slå det op, hvor jeg så kunne give svaret igen. 

Og der skal ikke herske tvivl om, at jeg bruger alt min tid og alt min indflydelse på at give TDC øren overfor kunderne. Som du nok har bemærket,  har jeg rimeligt vide rammer for, hvor langt jeg syntes folk skal gå, når de fortæller om det. Derfor blev jeg rigtigt ked af at Jørgen mener jeg kunne finde på at blokere ham på facebook. Når jeg nu tværtimod havde brugt tid på at finde den bedste måde at blive hørt på, for Jørgen Glad humørikon

Også er der vist ikke mere øl at brygge på den malt?

Lige bortset fra: Jørgen - vil du fortælle her på tråden, både om maj og nu, hvad det er du har opdaget. Og også meget gerne, hvad der skete i maj, da du påtalte det?

PFT

Hilsen

Omdømme 1

Hej Patrick

Med hensyn til varslingen i maj kan det jo ses i andre tråde, at rigtig mange kunder heller ikke er blevet varslet.

Det eneste der skete var blot at i ( bl.a. Martin) fastholdt er der var udsendt varsel, men i kom aldrig med bevis på denne påstand.

Se denne tråd: /t5/Abonnement/Mobilabonnementer/m-p/84207#M2610

Med hensyn til den sidste henvendelse på facebook har jeg i dag modtaget svar på min klage og det viser sig

at i hos de kunder der har Home Trio Fiber fejlagtigt har opkrævet 99,- Kr. for se og optag.

Vi skal nemlig forsat kun betale 79,- Kr. pr. md.

Så det er trods alt godt vi er nogle der holder øje med vores regninger.

Trods alt viser det sig jo at TDC laver fejl og ikke altid selv opdager dem.

MVH

Jørgen

Omdømme 3

Hej Jørgen

Først og fremmest - jeg er glad for du har modtaget svar Glad humørikon

Jeg håber, I så er overbevist om, at jeg virkelig forsøger at hjælpe jer - give jer mund - og TDC øren?

Jeg vil undskylde Martin. Han gør præcis hvad han skal. Var også derfor, jeg gravede den anden løsning frem, så I får noget  ud af jeres henvendelser.

Og ja - hold øje med din regning. Jeg mener faktisk at det er rigtigt godt, du har været så opmærksom og håber du vil bruge den nye mulighed, hvis du bliver opmærksom på noget en anden gang. Og et lille fif: facebook er ikke et godt sted. Dit opslag forsvinder inden for en time, under alle de andre kunders opslag. Så brug forum, hvis du vil fortælle, hvad du har fået ud af din fine opmærksomhed.

Jeg forstår udmærket at du gerne vil have opmærksomhed. Og at du føler, at du bedst får det på facebook. Men det er blot en følelse. Dine chancer for at blive set, er meget meget større her på forum.

På facebook risikerer du desuden, at facebook selv vælger at gøre dine indlæg til "spam" hvis du vælger at gentage dem, for at få dem frem i lyset. Og det kan vi ikke selv gøre så meget ved, herfra social medie teamet, medmindre vi går ind på hvor enkelt indlæg du laver og klikker det tilbage. Det har vi desværre ikke mandskab til. 

Jeg står til din rådighed, hvis du har brug for at blive hørt en anden gang. Hvis du sender mig en PM, skal du få min email adresse!

Rigtig god weekend til både dig og Ole Glad humørikon

Hilsen

Omdømme 1

Hej Patrick

Har sendt dig en PM ( du stod jo som en af mine venner)

vil da gerne modtage din e-mail.

Jeg lukker hermed tråden fra min sidde da jeg tror og håber på du er tilfreds med det der står i PM til dig.

Jørgen

Omdømme 3

Hej Jørgen

Jeg vil lige fortælle alle, som har fulgt med her, at alt er ok - og selvfølgelig var det helt fint og jeg er meget tilfreds Glad humørikon

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P