Kan ikke identificere telefonnummer

Jeg bruger TDC's online musikportal, fordi jeg har Nokia 300 Asha (med Symbian). Det er en arbejdstelefon. 

Mit TDC play har virket fint i over 1 år ved at jeg gik ind på online musikportalen og downloadede numre med licens til min mobil, som jeg kunne høre. Så var jeg ved et uheld inde og rode lidt med internet indstillingerne, og siden det, så har jeg haft et problem med TDC play, og kun det. De numre som er downloadet med licens til telefonen kan stadig afspilles. PROBLEMET ER: Jeg kan fint downloade et nyt nummer, men jeg kan ikke modtage licensen til at afspille nummeret, og deri ligger problemet. Jeg får følgende fejlmelding:

Du kan desværre ikke få adgang til TDC play, da vi ikke kan identificere dit telefonnummer. Dette kan skyldes, at du anvender Wifi i stedet for mobilnettet til at etablere dataforbindelse, - eller at der er fejl i internetindstillingerne på din mobil. Kontroller indstillingerne på din mobiltelefon.

Brug evt. vore mobilmanualer under Hjælp og Support på tdc.dk eller kontakt kundeservice.

Jeg kører aldrig Wifi, kun 3G og har prøvet mange forskellige ting, bl.a. at opsætte internettet manuelt efter TDC’s anvisning, men intet har lykkedes.

Noget andet er, at jeg ikke kan huske hvordan jeg oprindeligt fik det til at fungere, men jeg mindes at det var noget med at følge den vejledning der lå til at bruge TDC play til PC. Men jeg kan ikke finde frem til de hjælp vejledninger for erhverv.

Håber nogen kan hjælpe [i])

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej TouchTheSky

Det er et lidt underligt problem, du har, for det lyder som om at data på mobil virker, men bare ikke den den ene del. Jeg vil foreslå dig at prøve at lave en ny opsætning af Play på din mobil - hvordan kan du se her: Sådan får du adgang til musikken på TDC Play på andre mobiler

Det burde sætte din telefon op med de rigtige indstillinger.

Gør det ikke nogen forskel, vil jeg anbefale, at du hiver fat i vores kundeservice. Dem kan du fange her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

/Stefan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P