Svar

Kan ikke høre "nye" sange

Hej forum.

Jeg har på det seneste haft problemer med tdc play i mit tdc appen både på android og ipad.
Mit problem er, at jeg ikke længere kan loade nye sange. Jeg har nogen sange tilgængelige offline og dem kan jeg godt afspille, men så snart jeg vil afspille en ny sang får jeg beskeden:
"Der er sket en fejl. Prøv igen senere."
"Nummeret kan ikke afspilles, det kan skyldes fejl i netværket. Prøv venligst senere"

Nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak [i]
icon

Bedste svar af Emilos 12 marts 2013, 22:08

Det virker nu igen. Problemet er løst Meget glad humørikon

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Der kan være flere årsager til problemet. Mange gange skal du lige sikre at du har den seneste opdatering til TDC app'en. Det kan også betale sig at prøve at afinstallere den, genstarte iPad'en og hente app'en igen. Hvis du logger ind med en bruger i app'en, så kan du prøve at logge ud og ind igen.

Hvis det ikke virker, så må du gerne skrive her igen, og så kan vi prøve at grave lidt dybere.

Det er simpelthen utroligt, at I bliver ved med at opføre jer som om, at det er en enestående fejl, hver gang I bliver præsenteret for at Play delen i Mit TDC ike virker.

Indrøm nu at skidtet ikke virker, og få det fikset.

Det virker nu igen. Problemet er løst Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P