Svar

Kan ikke hente mails

• Bruger
  • 18 kommentarer
Hej.

Jeg har siden igår aftes, ikke kunnet hente mails via outlook express.

Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da den angivne adgangskode ikke er gyldig....

Svar fra server: '-ERR invalid user name or password.', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC92

Jeg har ikke ændret, på hverken brugernavn eller adgangskode.

Jeg kan heller ikke se/tilføje mit bredbånd abonnement på 'Mit Login' mere!

Whats up?

icon

Bedste svar af makse 6 november 2011, 15:13

Så kører det igen. !

Se original

9 Kommentarer

Så kører det igen. !

Jamen - det var da godt Meget glad humørikon

Hvorfor kan jeg ikke hente mails fra min, externe mailbox windows mail, når jeg er logget ind på  tdc mail.
MVH John

Hej john-san

Da denne tråd handler om Outlook express og at det er outlook ekspress der ikke kan hente mail på webmail, går jeg ud fra det er dit problem, samt at du får samme fejlmelding som makse. Jeg håber derfor at makse, vil være venlig at skrive lidt om hvad der gjorde at "Det kører igen" for makse.

Hvad gjorde du makse?

Det eneste jeg gjorde, var at nedlægge og oprette min konti i Outlook Express igen.

Om det så var et tilfælde, da der var gået flere timer fra jeg sidst forsøgte at hente mails, eller om tdc fik rettet en fejl, ved jeg ikke.

Tak for dit råd ,jeg vil prøve om det også virker på Windows mailMeget glad humørikon

hjælp kan ikke hente mails der er serverfejl 0x800ccc90 og 0x800ccc92 der popper en boks op der vil have brugernavn og adgangskode. Aner ikke hvad det er 

aner heller ikke hvad det er men vil i dit sted ikke  udlevere adgangskoderne . Har i øvrig aldrig fået det til at virke tilfredsstillende.

mvh john-san

Hej maba32

Når der popper et skilt op i din mailklient, og spørger om dit brugernavn og adgangskode, er du nød til at fortælle programment det.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:
Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre. Klik indstillinger - klik password. Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

fejl 0x800ccc90 betyder at der på tdcs server ligger en mail der er fejl i og som din mailklient ikke kan hente på grund af den fejl.

Gå på Webmail. http://mail.tdc.dk/  I din indbakke skal du oprette en ny mappe. Så finder du en mail fra en dato, du ikke havde fejlen. Flyt alle mail fra den dato til idag hen i den nye mappe. Så prøver du at åbne din mailkliendt. Hvis fejlen ikke kommer, kan du regne med at det er en af de mail du har liggende i den nye mappe der er fejl ved. Slet dem du ved du ikke har brug for og flyt derefter en efter en tilbage i indbakken. På et tidspunkt kommer fejlen og så er det bare med at få slettet den mail der laver ged i det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)