Svar

Kan IKKE gå i dvale

• Guide
  • 26 kommentarer
Fik sikkerhedspakken fra TDC installeret i går, men efter det er gjort kan jeg ikke mere gå i "dvale" i stedet for at lukke helt ned.

Får denne besked:

"Windows kan ikke gå i standby, fordi Microsoft Office dokumenter eller programkomponenter benyttes fra netværket.

Du skal lukke de åbne dokumenter eller afslutte programmer før du kan sætte computeren i standby."

Der er IKKE noget jeg ikke har lukket ned, og har aldrig haft dette problem da jeg havde Norton installeret.................

Jeg har altid kunnet gå i "dvale" for jeg synes det er rimeligt træls at skulle starte forfra hver gang jeg skal på nettet.

Er der nogen der ved noget om hvad dette skyldes??

Får også dette fra TDC sikkerhedspakke hver gang jeg åbner min CP:

"Nyt serverprogram.

Et program forsøger at fungere som internetserver  "Acer UPnp Media Server Service"

Min CP er en Acer og dette problem er jeg heller ikke stødt på for jeg fik TDC-sikkerhedspakken.......

icon

Bedste svar af miela1 25 januar 2011, 22:14

Hej,

det er en måde at fejlfinde, så hvis der ikke sker noget var det ikke sikkerhedspakken der var skyld i det problem, men noget andet.

Nej jeg er TDC Kunde, dette er jo et Kunde til Kunde forum, og det er derfor rimligt at antage at alle der skriver er TDC kunder.

der står faktisk også i retnngslinjerne for forum at TDC ansatte ikke må svare uden det udtrykligt står at de er ansatte ved TDC og så må de stadig ikke skrive på forum uden tilladelse fra Moderator teamet.

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

hvilket styresystem bruger du.

Hej

Jeg bruger Windows XP.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

XP.. Den har jeg ikke hørt længeHumørikon med tunge

Jeg tager den lige fra bunden.

Den Acer UPnP mediaserver skulle du kunne klikke "er permanent" i og så tillad som i billedet. så skulle den ikke komme op igen.

Udgående program billede 1

til davle. den er lidt svær da jeg ikke er sikker på om du mener Dvale eller standby.

Standby, går din computer i strømbesparelses tilstand, men slukker ikke.

Dvale slukker din computer, men husker hvorlangt du er kommet, gennerelt er det kun Windows 7 og MacOs der kan gøre det tilfrædsstildene, typisk vil Windows XP være rigtig langtid om at starte op, men andre fejl som liner dem Vista har kan også forkomme som at computeren tænder igen lige efter den er gået i Dvale, computeren låser.

men efter hvad du skriver, skulle du bare kunne genstarte din computer, og så skulle dt virke som det pleger.

Hej igen.

Overrasket humørikon Fint med det du mener om Windows XP, men nu er jeg altså ikke den der lige skifter hverken CP eller styresystem, kan godt li' det jeg kender *S*

Den med tillad er jeg med på - tak for det.

Med hensyn til dvale - mener jeg dvale - hvilket for mig er at maskinen slukker, men er meget hurtig til at starte op påny når jeg trykker på on knappen.

Jeg gør det at jeg trykker på START derefter holder jeg shifttasten ned og trykker på STANDBY og wupti slukker min maskine, som samtidig fortæller mig at den går i dvale

- bare ikke efter jeg har købt TDC-sikkerhedspakke.

Omdømme 3

Hej, Jeg kan godt forstå at du gerne vil bruge det du kænder, jeg trode bare ikke der var nogen der brugte det mere.

Jeg synes du skal prøve at afinstallere sikkerhedspakken, se om den stadig gør det. det kunne jo være et sammenfald.

du installere bare sikkerhedspakken igen bagefter. du kan finde licens koden under mit TDC.

Det lyder jo meget fint, men hvad så hvis der ikke er sket noget som helst - ja, så har jeg haft den oplevelse. Jeg kan simpelt hen ikke forstå at der er dette problem - arbejder du hos TDC?

Omdømme 3

Hej,

det er en måde at fejlfinde, så hvis der ikke sker noget var det ikke sikkerhedspakken der var skyld i det problem, men noget andet.

Nej jeg er TDC Kunde, dette er jo et Kunde til Kunde forum, og det er derfor rimligt at antage at alle der skriver er TDC kunder.

der står faktisk også i retnngslinjerne for forum at TDC ansatte ikke må svare uden det udtrykligt står at de er ansatte ved TDC og så må de stadig ikke skrive på forum uden tilladelse fra Moderator teamet.

Hej muddi og miela1

Jeg hader at afinstallere den sikkerhedspake. Jeg syns det er besværligt. og muddi jeg er også kunde.

Jeg foreslår at du afbryder dit internet, deaktiverer dit sikkerhedsprogram (miela1 ved hvordan) trykker på de taster du plejer at trykke på og ser hvad der sker. Hvis det har hjulpet, må du gå den tunge vej at afinstallere og geninstallere. Hvis ikke kan det være et af de andre programmer. Husk at aktivere dit sikkerhedsprogram igen.

Du kunne også vælge at prøve en gendannelses punkt fra før problemet opstod.

redigeret tilført:

Du skriver at du ikke har noget du ikke har lukket ned. Gælder det også din browser. Efter microsoft har åbnet for online programmer, kunne det nemlig godt være sådan et program der kørte i din browser.

Hej Maja.

Jeg har fået dette underlige problem efter jeg har afinstalleret Norton og købt TDC-sikkerhedspakke.

Der har aldrig været problemer med at "gå i dvale" før. Det er så dejligt nemt bare at starte igen, uden at skulle sidde og vente et stykke tid på at det hele starter op - ved godt det er et luksusproblem, men når jeg køber noget nyt, forventer jeg jo ikke ligefrem at det er dårligere end det jeg havde før.

Tak for svaret, overvejer lige til i morgen hvad jeg prøver.

Fint muddi

Så er det ikke et gendannelsespunkt du skal prøve. med mindre der er et lige efter du havde insstalleret sikkerhedpakken. Jeg syns du skal give sikkerhedspakken en change. Jeg ville nødig undvære min.Blinkende humørikon

Miela1, jeg og andre brugere ser frem til at høre hvordan der går. Sov godt!

Hej igen.

Har nu afinstalleret og geninstalleret TDC-sikkerhedspakke. og HURRA nu kan jeg gå i dvale igen - hvor er det herligt.

Tak for hjælpen .Blinkende humørikon

Hej

Klik på linket herunder for at se løsningen på muddis problem.

/t5/Bredb%C3%A5nd/quot-g%C3%A5-i-dvale-quot/m-p/22521#M3929

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P