Kan ikke forny TDC Play-licens på min galaxy S

Hej.

Jeg har problemer med at forny min licens på min Galaxy s. Når jeg henter en sang fra TDC play og prøver at afspille den, siger den, at den er låst. Jeg klikker "ja" når den spørger om jeg vil låse sangen op og bliver henvist til en blank side. Der sker ikke noget som helst og har stadig ingen licens så jeg kan høre nogle af de sange jeg har hentet. Jeg har prøvet at tømme alle mine informationskapsler og selvfølgelig også genstartet min telefon samt slette alle sange fra tdc play fra min telefon. Der var ingen hjælp at hente i kundeservice, så ville høre om andre har haft ligende problemer?

Mvh Jeppe

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

bruger du wifi når du prøver at forny dine licenser, i det tilfælde kan du ikke da du ikke kan bruge TDC play over wifi.

jeg syndes det er mærklig at du skal forny dine licenser, jeg har selv en SE X10 Mini Pro og jeg her ikke endnu oplevet at mine licenser løber ud. men jeg har hørt det før så det må være fra Model til Model.

Tak for det hurtige svar. Jeg bruger selvfølgelig deres mobilnetværk og ikke wifi til deres TDC-play service, da det giver komplikationer. Det har ikke virket siden min licens løb ud for nogle måneder siden og jeg er godt træt af at, jeg ikke kan bruge deres service som er grunden til at jeg valgte TDC.

Det er normalt at forny licens, jeg gjorde det også jævnligt på PC da jeg benyttede mig af det. Men nu benytter jeg det kun på mobilen. Når det altså virker.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hvad sker der hvis du henter en ny musik fil.

Hvis jeg henter en ny musikfil fra TDC play så lagrer den filen som den skal. Når jeg så prøver at afspille filen i min medieafspiller kommer den frem med beskeden om at filen er beskyttet med licens og skal låses op. Så spørger den om jeg vil låse den op nu og når jeg så klikker "ja" får jeg en blank side i min browser.

Omdømme 3

Du skulle vel ikke være en af du uheldige som har kunne opdatere til android 2.2,

Kører android 2.1. Samsung trak opdateringen tilbage så har ikke forsøgt at få den opdateret endnu.

Omdømme 3

Så kan jeg desvære ikke regne ud hvad der er galt.

godt at du ikke bruger Android 2.2 for som du jo ved blev den trukket tilbage det skyldes at at den var fyldt med fejl, der har blandt andet været problemer med at vise hjemmesider og spille musik med Microsoft DRM licens.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Maacker

Det er ikke første gang jeg hører om limbo på samsung. For at lave fejlretning skal vi kende dit mobilnummer og de ca. tidspunkter hvor du er blevet afvist. Det letteste er at du kontakter kundeservice en gang til. Alternativt kan du sende en mail i det uofficielle playforum http://play.forumup.dk/index.php?mforum=play - jeg har det samme brugernavn der, så jeg ikke svær at finde.

Så træk vejret - vi skal nok få dig på igen.

DBH

C

Det lyder super. Jeg vil prøve at kontakte kundeservice igen og hvis det ikke virker, så sender jeg en mail på det nævnte forum. 

Det er lidt svært at datere præcist hvornår jeg har forsøgt at opdatere min licensrettigheder da jeg har forsøgt at gøre det løbende de sidste par måneder.

Uheldige at kunne opdatere til 2.2!

Den er sgu go!

Nej vi er nogen der er så uheldige at have købt telefon gennem TDC!

Derfor kan vi ikke opgradere til 2.2!

Derfor virker TDC Play ikke!

Derfor kan vi ikke sende og modtage MMS!

Derfor får vi kun intetsigende svar fra de værdsatte "rådgivere"!

Glæder mig til at skifte til 3!

Jeg kan da sagtens sende og modtage mms........ eclair 2.1 på galaxy s fra TDC , men glæder mig til at kunne opdatere den via kies når tdc og samsung får det fikset.....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)