Kan ikke forny Licens TDC play

Hej Jeg kan ikke downloade licenser til min downloade musik hverken til gammelt musik eller til nyt musik. Jeg kan godt logge på TDC-play via Web. Men når jeg jeg forsøger at afspille musik via windows mediaplayer fungere mit login ikke.

Jeg køre windows 8.1 Windows mediaplayer 12.

Er der andre der har samme problem ?

4 Kommentarer

Ja, jeg har samme problem. Samme opsætning.

Når jeg logger ind i den dialog media player kommer med logger den blot ind. Play knappen bliver ikke aktiv.

Faktisk kommer jeg helt ind i TDC's web side når jeg logger ind. Nu er dialogen lidt lille så det er svært at navigere, men det viser blot at det jeg bruger et rigtigt login.

Nogen der har en løsning?

Har opdateret alt, samt lavet en reinstall af mediaplayer. samt nulstillet min drm.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Flere oplever samme fejl.

Se:

/t5/TDC-Play/Kan-ikke-afspille-downloaded-musik-i-Windows-Media-Player/td-p/151383

Venlib hilsen

Trumle.

Hvis du på et tidspunkt har ændret din adgangskode til TDC Login, så prøv at bruge den forrige adgangskode hvis du kan huske den. Dette har virket for nogen med fejlen, men ikke for alle.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

undskyld at jeg blænder mig-men for ca.6mdr,siden havde jeg selv samme problem,kontagtede tdcsupport og fik denne besked(kør internet egenskaber-åbne fanen avangceret og klik nulstil explorer-efter genstart har det virket siden!

mvh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P