Kan ikke forbinde til dropbox

• Bruger
  • 20 kommentarer
Jeg har problemer med at forbinde til dropbox via. programmet, og jeg kan slet ikke forbinde til dropbox.com.

Alt andet virker dog fint, min ven som også sidder på TDC ADSL har ingen problemer. 

jeg bruger TDC's DNS.

Nogen der har nogle bud på hvad det kan være, der forhindrer mig i lige netop at tilgå den her side og service?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

med lidt hjælp fra Google og en mistanke om Firewall-problemer fandt jeg dette:

You have a proxy or firewall blocking the Dropbox service

Dropbox uses standard internet ports (80 and 443) to transfer data. However, many firewalls and security software will proactively block unauthorized or unknown internet services. Add Dropbox to your proxy or firewall settings as an exception to connect to the Dropbox service.

Dropbox har sit eget forum, som du evt. kan søge videre i. Tror du finder bedre svar der, end på TDC´s forum. Håber du får løst dit problem.

Mvh

Tak for hjælpen.

Jeg må antage at det er et problem i routeren fra TDC, da jeg har fundet ud af, at problemet ikke eksisterer når jeg benytter mig af min internet forbindelse hos FR, som kører igennem deres modem/router.

Så du har nok ret i det er en firewall (i routeren) der blockerer trafikken til og fra DB, men det er da lidt underligt jeg ikke en gang kan komme på www.dropbox.com?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, det er meget underligt.

Har du tjekket at din computer er indstillet med ret tid og dato - det spiller tydeligvis også en rolle.

"This usually means that your time/date on your computer is incorrect, that there's a proxy that mangles the SSL certificates, a firewall blocking, or something similar to that."

Flere med samme problem:

http://forums.dropbox.com/topic.php?id=23538

eller google videre "can't access dropbox website" og du finder flere forslag.

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P