kan ikke fjerne alt af avira desktop ????

Hej jeg kan ikke få fjernet alt af det gratise antivirus program fra avira den er væk under programmer men når jeg atarter op melder min pc fejl at mit antivirus fra tdc ikke er slået til og går jeg ind under det står der at der stadig er avira på min pc men hvis jeg vil åbne avira står der i en lille boks der kommer frem hvor der står CCPLG.XML hvad skal jeg gøre få at fjerne de sidste rester af avira når der ikke er noget under programmer???

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej trofast

Et lille forsigtigt gæt, prøv at klikke på "søg" i startmenuen, det kan være der ligger noget gemt  fra dit gamle antivirus program, og med søgefunktionen kan du finde ud af det

Det råd fik jeg af en itekspert engang, da jeg havde et andet antivirusprogram og der lå stadig rester fra det gamle antivirus, skal dog sige at det ikke generede mig, men det var der, hvis der er noget fra gammelt antivirusprogram på din computer skal du bare slette det og genstarte computeren.

hilsen Bente

ja det er der når jeg søger men jeg kan ikke fjerne det og under fjern programmer kommer det ikke frem og hvis jeg klikker på det når det er kommet frem når jeg har søgt kommer den boks frem me CCPLG.XML

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej trofast

Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig.Trist humørikon

Hvis man googler dit problem ser det ud til at man skal fjerne ccplg.xml manuelt når det ikke er i fjern/tilføj programmer, men det hverken kan eller vil jeg give mig i kast med, det er for avanceret for mig.

Der skal nok være en IT-nørd her på forum der måske kan hjælpe dig.

hilsen Bente

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det er desværre ikke altid Windows' interne fjern/reparer funktion virker optimalt. Når det er sagen, hvilket det lyder til det er, vil jeg anbefale dig at bruge noget mere effektivt tredjeparts software. Et god bud ville være Revo Uninstaller, som du kan hente og læse om her: http://download.cnet.com/Revo-Uninstaller/3000-2096_4-10687648.html

Opstår fejlen stadig efter den har fjernet alt programinformationen, kan det være fordi der stadig ligger noget i dine registreringsfiler. For at rydde op i disse registreringsfiler, hvilket også optimerer din computers hastighed, kan man bruge et program som f.eks. CCleaner. Det kan du hente og læse mere om her: http://www.piriform.com/ccleaner

Programmerne er begge Freeware, altså gratis Glad humørikon

Håber det løser dit problem, ellers må du vende tilbage.

/Alex

Hej

Jeg suplerer lige svaret fra Alex:

Jeg bruger, og har også brugt Ccleaner. Programmet er til at finde ud af, og kræver ikke så meget it-viden. Jeg bruger det ikke så meget mere, fordi en anden TDC-kunde har skrevet at programmet kan finde på at slette filer som et andet program bruger. Jeg kan desværre ikke finde det indlæg. Når programmet er indstalleret, bør du ikke lave om i indstillingerne, med mindre du ved hvad det betyder.

hej tak for det gode råd som også har taget noget af det væk men hvis jeg går under start og søger avira kommer det fram og hvis jeg klikker på åben kommer der er boks hvor der står programmet ikke findes længere??? jeg har kørt begge programmer igennem dog har jeg kun lavet de 100 fejl den laver gratis ikke alle den fandt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)