Svar

Kan ikke finde webmail på siden

Hej.

Jeg kan ikke finde log in til min mailboks, når jeg går ind, der står istedet følgende:

Få en mailboks hos TDC

- og få adgang til dine mails overalt i verden.

Hvad gør jeg istedet???

mvh Lone

icon

Bedste svar af KPN1 7 december 2010, 12:27

Hej igen

Er du helt sikker på at det er det rigtige TDC-login du bruger, at brugernavnet og adgangskoden er korrekt. Hvis du er halt sikker på det, så er der faktisk kun den tunge vej omkring online support på tlf 80808047 for at få resat brugernavn og ny password. Trist humørikon

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lone

Først vil jeg byde dig velkommen her på forum.

Spørger dig lige om et par ting.

Du har oprettet en TDC-mailboks/webmail og har du tidligre brugt webmail?

Er det login siden til mail (webmail) du ikke kan finde? så er her et link:  http://mail.tdc.dk/

Eller har jeg helt misforstået dig?

Hej.

Jeg har haft webmail i tre år og kan også godt finde log in, men når jeg så logger ind, kommer der istedet for min mailboks den besked som jeg skrev i mit første indlæg om at jeg kan oprette en mailboks???

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Er du helt sikker på at det er det rigtige TDC-login du bruger, at brugernavnet og adgangskoden er korrekt. Hvis du er halt sikker på det, så er der faktisk kun den tunge vej omkring online support på tlf 80808047 for at få resat brugernavn og ny password. Trist humørikon

Ja, jeg er logget ind og kan godt sende mail via tdc webmail, men har ikke modtaget mail siden den 03.12.

kontakter TDC telefonisk når der er mindre run på.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)