Svar

Kan ikke finde TDC Play på sonos

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej.

Jeg har lige fået købt Sonos ZP100. Jeg har TDC boks, og vil rigtigt gerne kunne hente TDC Play, men den vises slet ikke på listen.

Er der nogen som har samme problem? [i]

icon

Bedste svar af tpeter 11 december 2013, 08:18

Jeg skrev til Sonos, og de kunne se at min Connect var sat op til USA standard, så de lavede om til DK og nu ser det ud til at virker..  Tak for svarene herind

Se original

6 Kommentarer

Ja, vil er rigtig mange der er SÅ trætte af tdc. Appen TDC play virker ikke hvis du har am droid 4.2. Tdc er holdt op med at svare på noget som helst i denne tråd. Det er bare under alt kritik.

Irina skrev:
Ja, vil er rigtig mange der er SÅ trætte af tdc. Appen TDC play virker ikke hvis du har am droid 4.2. Tdc er holdt op med at svare på noget som helst i denne tråd. Det er bare under alt kritik.

Hej Irina

Er det hele TDC play appen der ikke virker, eller er det kun sonos?  Jeg har ikke Sonos men jeg har en samsung android 4.2 og de sidste to dage, kunne jeg ikke høre musik, det kan jeg idag.  Det skal lige siges at jeg ikke har genindstalleret tdc play app, men det kunne du jo prøve.

Hvorfor er det under al kritik? Det er jo et forum der er stillet til rådighed for os kunder.  TDC har aldrig svaret ret mange i TDC's brugerforum. hvilket du kan læse om her: /t5/Snik-snak/L%C3%A6ser-l%C3%A6ser-ikke-svarer/m-p/69441#M2083

tpeter skrev:
Hej.

Jeg har lige fået købt Sonos ZP100. Jeg har TDC boks, og vil rigtigt gerne kunne hente TDC Play, men den vises slet ikke på listen.

Er der nogen som har samme problem? Trist mand

Hej tpeter

Det er din tråd og jeg prøver lige at hive lidt i dit indlæg. Måske hjælper det at andre brugere læser om dit problem.

Nogen der ved noget om det tpeter skriver om?

Jeg skrev til Sonos, og de kunne se at min Connect var sat op til USA standard, så de lavede om til DK og nu ser det ud til at virker..  Tak for svarene herind

Dejligt at der er en løsning for søn os. Hvad med ois der har Android 4.2? Er der en tidshorisont? Der er jo ikke mening i at købe produkter gennem TDC, hvis de ikke kan bruges:-)
Der skal stå sonos

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P