Kan ikke finde de sammme sange og albums...

Jeg kan ikke finde de samme sange og albums på min iphone4 play app, som jeg finde på plays hjemmeside når jeg søger???

6 Kommentarer

Hej Wollesen

Det lyder bestemt som en fejl, som vi gerne vil være ops. på. Kan jeg måske få dig til at komme med et par eksempler på, hvilke sange der er på den ene men ikke på den anden? Det gør det en del lettere for os at finde fejlen Glad humørikon

På forhånd tak

Hilsen Niels

Jeg kan komme med et friskt eksempel: Den nye "plade" med Band Of Skulls, som hedder "Sweet And Sour".
F.eks søg rammstein i play app'en så er der ingen nummer,under de albums der ligger der...
Hej Begge to

Tusind tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg har meldt det videre til vores udviklere så vi kan få løst problemet.

Ha en god dag Glad humørikon

Hilsen Niels

Flere eksempler: 10CC's første 2 albums og den helt nye plade fra Steve Hogarth, "Not the weapon but the hand".

Hej igen

En lille opdatering. Jeg har fået svar fra vores udviklere. Det viser sig de pågældende numre og albums ikke er gratis, men kan købes gennem play online hvis man ønsker.

Der er ikke mulighed for at købe musik gennem mobilapp´en. Der kan man kun lytte til de numre der er gratis gennem TDC play. Derfor oplever i forskel i søgeresultaterne.

Hilsen Niels

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P