kan ikke få lov at skrive i "skrivefeltet"! Nogen der kan hjælpe? Derfor skriver jeg nu i emnefeltet

1 Kommentar

Hej Mester123.

Hvis du sidder på en ipad/iphone eller andet IOS device, kan der være lidt problemer med at skrive i ”skrive feltet”. Hvis du trykker på HTML, skulle du meget gerne have mulighed for at skrive. Det er en kendt fejl, som vi har meldt ind.

Se nedestående billede for at finde HTML knappen

Hvis du ikke har en IOS device, men stadig har problemet, kan jeg kun gå ud fra at det er et problem med din browser. Hvis du bruger Internet Explorer, vil det nemmeste være at prøve med en anden browser, (muligheder: Google Chrome, Firefox, Safari) Dog skal jeg informere om, at vi desværre ikke har support på disse browsere, så hvis du senere for problemer med internettet, og ringer ind, skal du stadig havde adgang til Internet Explorer.

Hvis du ønsker at prøve at finde problemet i den browser du nu har, kan du kigge efter om der ikke er en mulighed for at resette internet instillingerne.

I Internet Explorer kan det gøres sådan her:  Funktioner -> Internetinstillinger -> vælg fanebladet Avanceret. Og tryk på knappen nulstil. ”ADVARSEL!”, husk på at du ved at trykke på den knap nulstiller stort set alt i dit internet program, så koder osv skal indtastes igen.

Hvis det stadig ikke virker må du meget gerne prøve på en anden computer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)