Kan ikke få forbindelse til online Backup


Når jeg er inde på min HomeDisk og peger på "Svensknøglen" i øverste højre hjørne ( og den er RøD) får jeg en meddelelse: "Der kan ikke skabes forbindelse til din Online Backup." Når jeg går ind på min Online Backup på MitTDC, kan jeg se, at det er længe siden der er tilføjet noget i backupeen.

Hvad er der galt?

 

 

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Prebse,

Når svensknøglen viser rød, er der fejl med en eller flere filer, som HomeDisken forsøger, at tage backup af.

Vi har en lille guide som hvis hvad du kan gøre.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=24024

Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen Thomas

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)