Kan ikke få appèn til rotere.

Nu har jeg rodet med denne app i nogle dage. Kan det passe at den ikke kan rotere sammen med ipad. Alle andre app`s kan , men ikke Tdc play...

Nogle gode forslag

M. Bech

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Musikspasser / M. Bech

Hvis du mener, at vise landscape mode (liggende), så kan den godt. Men ikke når du er på forsiden, der skal den være i portrait mode (stående).  Hvis du f.eks har film på dit TDC abo. så lægger den sig ned i landscape mode, både den ene og den anden vej.

Så ved alt andet end musik, så er det portrait/stående. Og den kan ikke stå på hovedet Glad humørikon

Hvis du syntes det skal med i senere versioner, så kan du melde det ind. Se hvordan i denne tråd:

/t5/TDC-Play/Oplever-du-fejl-p%C3%A5-TDC-Play/td-p/112646 

Hilsen

Det er godt nok ærgerligt. Jeg bruger app'en til at lave programmer til indoor cyckling og Appel har jo laves smarte cover der kan bruges som støtte til ipaden på flere måder, dette kræver dog at appèn kan rotere. Men den lille features har Tdc så fravalgt, hvilket betyder at jeg må bruge et hjemmelavet støtte (gamme ståltråd) for at Ipaden kan stå horisontalt skråt bagud. Måske findes der en andel løsning. (måske skulle man bruge Spottify istedet?.)

Mvh.

M. Bech.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)