Kan ikke få adgang til TDC Play eller udvidelse af web-mail

• Deltager
  • 6 kommentarer
Jeg har firma betalt TDC bredbånd, men kan alligvel ikke få lov til athverken at oprette TDC Play eller udvide min web-mail. Det kan da ikke passe? Kan nogen hjælpe?

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du skal kontakte din IT ansvarlige på din arbejdsplads, da der kan være at du ikke skal have Play adgang.

Jeg forstår ikke helt dit svar. ER TDC play og webmail ikke en produkt, som TDc tilbyder alle bredbåndskunder? Hvis jeg har lov til at bruge min bredbåndsforbindelse privat (pga medieskatten) hvordan kan mit firma så skulle bestemme, hvorvidt jeg må få TDC play eller udvide min webmail??

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja. Alle TDC kunder har adgang til play, medmindre det er fravalgt og efter som det er Medarbejder bredbånd kan din arbejdsgiver have valgt at der ikke er play i dit abonnemnet og på den måde få et lidt billiger abonnement.

men jeg ved ikke om det er noget din erberdsgiver har valgt der for vil det være en god ide at spøre.

din IT ansvarlige ville også kunne hjælpe dig med at oprette play adgang hvis du skal have adgang.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Link:

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/medarbejder/faq.php?id=20251

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)