Kan ikke få adgang til min onlinebackup til Homedisken

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej

Min homedisk er færdig med at tage backup,men jeg kan ikke gå ind på dette link:

Gå til Min Online HomeDisk backup fra min side, Der kommmer bare nogle små tomme bokse lige som dem man skal skrive koder i, men der står ikke noget på siden andet end en overskrift( Steekr) i et lille komprimeret felt.

Hvad skal jeg gøre?

køre Win7 ultima 64bit med ie8 , I7-2600k, 8gb ram og alt updateret.

Vh.

Thure

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Mystisk. Når jeg følger det pågældende link kommer jeg til denne forklaring:

"Du skal logge ind med dit TDC Login for at få adgang til din TDC HomeDisk backup."

Det du skal logge ind til, er selvfølgelig din selvbetjening, men at du slet ikke kan se login felterne, er da i hvert fald en fejl. Hvis det kun er den bestemte webside du ikke kan se og du sagtens kan se f.eks. tdc.dk,  er det man kalder "enkeltside" problemer, det vil sige et problem som har med computeren at gøre, hvilket igen betyder sletning af midlertidige internetfiler og den slags. Mig bekendt er der ikke nogen specielle ting på den side som ikke skulle kunne vises af en hvilken som helst browser.

Hej Nyuu

Problemet er ikke mit TDC login, det virker fint.

Jeg er logget ind og går så til min homedisk og vil ind på min online homedisk backup og havner på  den omtalte side side.

Der er en sortkasse med ordet STEEKR og et lille grønt logo og 4 tomme bokse og en login knap.

Håber du kan hjælpe, på forhånd tak.

'

Thure

Her er sørme ikke meget hjælp at hente, hvad gør man så .....HJÆLP

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thure

Der er ikke noget der tyder på, at andre kunder har oplevet den beskrevne fejl, som lyder meget usædvanlig, og derfor er der nok ikke så meget hjælp at hente i dette forum.

Jeg vil foreslå, at du ringer til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47 og forelægger problemet.

Mvh Stephen

Hej.

Jeg ved ikke om dette kan være til nogen hjælp. men det kan oplyses, at der findes en internettjeneste med navnet SteekR, som bruges til at placere filer online. Tjenesten findes på www.steekr.com. Skærmbilledet har grønt som en iøjnefaldende farve og en grøn ikon, og der er felter til login på forsiden.

Teorien er så at denne side på en eller anden måde bliver blandet sammen med TDC's side med login til TDC's onlinebackup. Hvordan dette kan ske kan jeg ikke sige, men måske er der navnesammenfald med et eller andet, der på en eller anden måde er efterladt eller installeret på din PC? TDC onlinebackup og SteekR har det til fælles at man kan lægge filer online, så navnesammenfald er vel derfor ikke helt utænkeligt.

I henhold til McAfee's SiteAdvisor er www.steekr.com sikker at besøge.

Med venlig hilsen

MS-Erik

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Har lige været logget ind på min online backup - ingen problemer dér.

Til info, så er Steek det gamle navn for det franske firma, Agematis, som blev opkøbt af F-Secure og som er leverandør af online backuppen. Så der er ikke noget skræmmende eller andet farligt ved steekr.com. Det er blot adressen til nogle af deres services.

mvh Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P