kan ikke downloade på min pc

når jeg vil downloade et nr, så er "download" knappen grå,- hvorfor jeg ikke kan taste den... Dog kan jeg godt taste på købe knappen.. Installerede det i dag, er der noget jeg mangler at installere? Har kørt en test og den siger god for at min computer er klar til tdc play...

Venligst troels...

12 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej spangl

Har du husket at logge dig ind på  TDC Play, hvis ikke du gør det, er ikonerne grå.

hilsen Bente

Hej... ja jeg er logget ind,- jeg kigger på min egen playliste osv, dog fungerer det ikke rigtig for mig...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey spangl

hvis musikken af den ene eller anden grund ikke er frigivet til Play, så vil du ikke kunne bruge download-knappen. Hvad siger den status der er i login-box?

DBH

C

Omdømme 3

Hej spangl

Her er et godt eksempel på musik der IKKE er gratis.

TDC har lavet en flower Power liste, og sang nr 8 med Led Zeppelin er ikke gratis.

Se link: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=playlist&plId=12986981

Hvis du vil lytte til sangen, er det meget himmelblå ikon kun svagt, prøv at klikke på det og se hvad der står:

Dette musiknummer" kan ikke afspilles på grund af rettigheder"

hilsen Bente

jeg tror ikke det har noget med rettigheder at gøre,- det er alt musikken... Jeg kan lkun ytte og købe?

Venligst Troels...

Har lige prøvet at købe et nr. Så mødte jeg denne mur:

Sikker forbindelse mislykkedes            

Der opstod en fejl under forbindelsen til musik.tdconline.dk.

Kunne ikke kommunikere sikkert med modparten: ingen fælles krypteringsalgoritmer.

(Fejlkode: ssl_error_no_cypher_overlap)

Omdømme 3

Hej spangl

Bruger du Firefox, hvis ja, så er der måske en løsning her.

Se link: http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://forum.percussion.com/showthread.php%3F781-ssl_error_no_cypher_overlap&ei=1YiET8SsKY3mtQa1tNTyBg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=8&sqi=2&ved=0CGsQ7gEwBw&prev=/search%3Fq%3Dssl_error_no_cypher_overlap%26hl%3Dda%26biw%3D1024%26bih%3D548%26prmd%3Dimvns

hilsen Bente

Hej igen...

jeg får beskeden, at internet explorer har forhindret webstedet grundet sikkerhedscertifikatfejl?

hej.

jeg har også firefox...

Jeg kan godt læse det der står i det link du sendte... Men det er russisk for mig...

Venligst troels.

Omdømme 3

Hej spangl

Lige pt kører der en certifikatfejl på Selvbetjening og for mit vedkommende også på  Homeboxen.

Men om TDC Play er omfattet af det, kan jeg ikke svare på da jeg lige prøvede at hente et musiknummer ned og det virkede.

Jeg tror du skal prøve at ringe til Hotline i morgen. Tlf 80808047.

Håber du finder en løsning.

ps Jeg har ikke Firefox, det var noget jeg googlede mig frem til. Hvilken version af Windows Media Player kører du, jeg har Windows 11 og det kører perfekt.

hilsen Bente

Jeg har ringet og fået hjælp...

Jeg kan forstå, at jeg skal skal have et fastnet abonnement får at downloade,- det har jeg desværre ikke...

Tak for hjælpen.

Venligst Troels...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Troels

Du skal have et bredbåndsabonnement hos TDC for at have adgang til TDC Play.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)