Kan ikke downloade enkelte ambums

Personlige oplysninger fjernet fra indlæg/Patrick, forum admin.

Hej

Jeg er stødt på 3 albums jeg ikke kan downloade (se nedenfor). De øvrige på billedet (og mange andre) har jeg fint kunne hente.

Jeg har forsøgt at hente de tre albums med Google Chrome og Internet Explorer og på to forskellige PC'er, men uden held.

Kan I hjælpe med det?

Mit TDC brugernavn er "xxxxxx" og tilknyttet mobilnummer er xxxxxxxx.

[i]

4 Kommentarer

3 kan ikke gøre det mig.

Det er kun 20% af de numre jeg ville høre/downlade der virkede.

Kom så TDC og fyr programmørerne!

hej filzkugel

Jeg har læst i en anden tråd at der førhen har været brugerbetalte albums, men at de nu udgår. Desværre kan det ikke ske på en gang, men jeg er sikker på at TDC hen ad vejen får dem der ikke kan downloades gratis, får dem fjernet.

jorgensen skrev:
3 kan ikke gøre det mig.

Det er kun 20% af de numre jeg ville høre/downlade der virkede.

Kom så TDC og fyr programmørerne!

Hej jørgensen.

fyr programmørerne??????   Så har det lange udsigter til at betalingsalbummene bliver fjernet.

For at hjælpe dem, kunne du jo skrive de 20 % op, der ikke virker i et indlæg herunder. Så kunne det jo være en tdc-ansat så din liste og sendte den videre. Iøvrigt ved jeg ikke noget om programørernes faglige kunnen til, at ønske dem fyret. 

Jeg har gennem mit abonnement adgang til download af alle sangene. Det er derfor min mistanke, at der er fejl i koden på siden o stedet.
Vil du prøve at skrive de tre albumtitler, og skrive hvilket abb. du har?

Jeg henter desværre ikke musik, men det kan jo være, vi kan få en anden bruger til at tjekke om de kan hentes.

Jeg har iøvrigt kun mobil hos TDC, og selvom det abb. indkluderer download af musik, er det jo ikke sikkert det er det samme abb. som dig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)