Svar

Kan ikke afspille specifikt album

Pet Shop Boys nye album "Electric" har ligget på Play i nogle uger, men jeg har endnu ikke været i stand til at afspille det, selv om ikonerne viser, at det burde være muligt. Afspilleren/playlisten siger blot "indlæser" og numre står med gråt, og så sker der ikke mere.

Jeg kan afspiller masser af andet musik.

Albummet dukker i øvrigt overhovedet ikke op under Pet Shop Boys på mobil app'en. Og jeg vil rigtig gerne høre det, når jeg cykler :-)

Kan I hjælpe?

Vh.
Anders

icon

Bedste svar af Ulf 21 august 2013, 09:28

Hej igen,

Jeg har netop fået at vide, at Electric er "faldet ud" ved en fejl, og at vi har bedt pladeselskabet om at få den lagt op igen hurtigst muligt (hvilket kan være mellem nu og en uge) Glad humørikon

/Ulf

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Anders,

Det er også god cykelmusik Glad humørikon Jeg har lige testet, og det funker heller ikke for mig, selvom det ser ud til at være sat korrekt i produktion. Nu har jeg lige pinget den musikansvarlige og vender tilbage her, når der kommer et svar!

/Ulf
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Jeg har netop fået at vide, at Electric er "faldet ud" ved en fejl, og at vi har bedt pladeselskabet om at få den lagt op igen hurtigst muligt (hvilket kan være mellem nu og en uge) Glad humørikon

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P