kan ikke afspille musik hentet fra tdc play

jeg vil høre, om der er nogen der har en løsning på mit problem. mit problem er følgende

musik jeg har hentet fra tdc musik download til min computer, har jeg hele tiden kunnet afspille på mit stereoanlæg, uden problemer. det kan jeg ikke mere efter at tdc kom med deres nye tdc play.

alt det musik jeg har dowloadet på min pc, kan jeg stadigvæk fint afspille, men når jeg vil afspille det på mit anlæg, kommer der en melding emty, den vil ikke læse det der er på computeren mere. jeg har prøvet at downloade noget nyt musik, og den kan se titlen på albummet, men når jeg vil afspille det, siger den emty.

jeg har tjekket i indstillinger, om der er den rigtige mediedeling, det er ok, og det er lige meget hvad jeg gør, så vil den ikke afspille musikken. jeg har talt med tdc om det, og de kan ikke hjælpe mig, de siger at download virker til computeren, og det kan jeg også selv se at det gør, så det problem jeg har fået med at afspille på anlægget, det er ikke deres problem. det er ikke fordi de ikke vil, men de kan ikke hjælpe mig.

er der nogen herinde der har en løsning på det, vil jeg blive meget glad

mvh erik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)