Kan ikke afspille Joe Purdy

Jeg vl gerne lytte til Joe Purdy. Når jeg søger på ham, kommer der mange titler frem og det er jo herligt. Når jeg klikke på et givent nummer, så ændres varigheden til 00:00 og jeg kan ikke afspille. Dette gælder alle de numre jeg har prøvet med Joe Purdy. Andre kunstnere fungerer fint. Nogen der kan hjælpe?

Karsten

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Karsten

Jeg håber vi kan hjælpe dig.

Vil du beskrive, i hvilket system og hvilken enhed du lytter til musik fra?

Hilsen

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hjort-Enemark skrev:
Jeg vl gerne lytte til Joe Purdy. Når jeg søger på ham, kommer der mange titler frem og det er jo herligt. Når jeg klikke på et givent nummer, så ændres varigheden til 00:00 og jeg kan ikke afspille. Dette gælder alle de numre jeg har prøvet med Joe Purdy. Andre kunstnere fungerer fint. Nogen der kan hjælpe?

Karsten

Virker heller ikke lige umildbart her.. Jeg bruger windows 7, med google chrome Version 25.0.1364.172 kan finde flere album, men afspiller ikke..

På min android telefon, kan den ikke finde nogle numre eller album

Jeg bruger min HP pc med Windows 7. Jeg tvivler på, at det har noget med mit "system" at gøre, da det kun er nogle kunstnere jeg ikke kan afspille. Kan TDC afspille Joe Purdy numre/album? Andre sang/album kan jeg fint afspille. Det virker som om, jeg ikke er den eneste der dette problem. Jeg ser frem til at høre fra Jer.

Karsten

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Hjort-Enemark

Jeg er siden jeg skrev til dig, blevet klogere. Du kan se, hvad jeg skriver her:

/t5/TDC-Play/Tdc-play-virker-ikke/m-p/111648#M4983

Desværre kan det være fordi vi ikke har fået ryddet helt op endnu.

Men som du kan læse, så vil vi hurtigst muligt, få alting til at virke igen.

Vi beklager ulejligheden du har med det.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P