Kan ikke afspille flere sange på Play Home Trio

• mwe
  • 0 kommentarer
Super fed feature med Play på Tv men der er flere sange der ikke kan afspilles

Bla.

Rasmus Seebach I mine Øjne

Joey Moe Dobbeltslag 

hvornår kan det forventet rette ?

Martin

20 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Martin

Fejlene er kendte og der er også fundet en fejlkilde. Hvor lang tid der går før den rammer din tv-box kan jeg ikke svare på.

DBH

C

Ok Tak !!!

ved ikke om det kun er mine bokse men boksene genstarter også engang imellem 

når man trykker rundt i sangene ?

Omdømme 2

Hey Martin

Fejlen er indrapporteret - men hvis du har observeret at det sker ved bestemte musiknumre må du meget gerne melde tilbage da det vil hjælpe til med fejlretningen.

På forhånd tak

C

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Hapsen har modtaget fra andre medlemmer.

Min box kan slet ikke afspille på Play - genstarter blot efter et halvt minuts tid (snøft)

Omdømme 2

Hey Hapsen

Kommer der en fejlmeddelelse inden boxen lukker ned?

DBH

C

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Hapsen har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Chriz,

Ingen fejlmeddelelse - "hjulet" drejer rundt i ca. 30 sekunder, hvorefter der genstartes.

Jeg er gammel TDC-TV kunde og har et setup med en "gammel" forbrugsafregnet internetforbindelse, som kun bliver brugt til TDC-TV, så der er ikke noget forbrug på. (Jeg har en separat TDC internetforbindelse via mit arbejde) - jeg kan heller ikke bruge WEB-TV - jeg ved ikke om der er sammenhæng og om det kan løses? Trist humørikon - Jeg håber du kan og orker at guide/hjælpe.

Hilsen

Hapsen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Hapsen.

Når du skriver "gammel" forbrugsafregnet internetforbindelse - hvor stor er din linie da ? Prøv at teste din hastighed her: http://hastighedstest.tdc.dk/, for at se, om det er pga., at din linie evt er for lille.

Såfremt den ikke er ret stor ?, kan det sikkert godt være en synder til problemet, da internettet jo skulle være på 20Mb (hvor man kan komme helt derop).

Krydser fingre for, at du får det til at virke.

Mvh

MacGyver

Vi har et gammelt hvidt siemens modem til TDC TV, mens mine forældre har en homebox (den der sorte nye en).

De nye features virker desværre ikke for mig (genstarter etc) men virker fint for mine forældre? Måske du også har et gammel hvidt modem?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Celana.

Et rigtig godt forslag, da jeg selv gik fra det hvide til det sorte, firkantede (kasse)modem, for så at skifte til et andet modem, det nye. Det modem, som nok er i de fleste hjem blandt brugerne.

Da jeg kan se, at du også har det med at genstarte - hvilket andre også har, så prøv at forhøre TDC, om du evt. skal have skiftet dit modem til det nye, så du også kan få brug af de nye features.

Mvh

MacGyver

Oplever det samme :

http://diverse.ducktrucks.dk/tdcplay.jpeg

På 90% af de sange jeg vælger. I det hele taget vil jeg sige at interfacet i det nye Mit TDC er så langssomt at jeg ikke er sikker på at jeg overhovedet gider og bruge det når det engang kommer til at virke. Ellers fed ting at implementere, men systemet er tydeligvis ikke dimensioneret til det.

Omdømme 2

Hej MrCologne.

Jeg har dog ikke disse problemer - som nok skal blive rettet, for det er en rigtig fed ting. Helt enig med dig der.

Du kan evt. også gå ind på denne side, som også omhandler lanceringen af Mit TDC TV.

Omdømme 2

Hey Hapsen

Har du mulighed for at skrive en PM - personlig meddelelse til mig? Jeg vil gerne checke dine kontooplysninger, da der kører en fejlmelding for andre kunder der heller ikke kan få adgang uden at boxen crasher.

På forhånd tak

C

Hey McGyver, Tak for linket. Synes nu mine problemer er helt defineret som værende systemfejl. Synes jo sådan set de er nemt nok at bruge. Udover ekstrem langsommelighed og sange der ikke kan afspilles. Og så ser jeg at der på trods af problemer med at få det til at virke lanceres et produkt som ikke er færdigt?! http://inspiration.tdc.dk/publish.php?id=29845 Det er altså lidt underligt. Eller rent faktisk meget underligt.
Omdømme 2

Det var da så lidt, MrCologne.

Forresten, du nævner det der med at lancere et produkt, som ikke er færdigt. Det tror jeg vist nok, at der er mange, der gør. No offence, men hvor mange år har Microsoft sendt Windows ud, og det, med fejl ?? Overrasket humørikon

Vi skal jo helt tilbage til 3.11, for at finde en, som bare kørte derudaf. Oldies, but goodies. Blinkende humørikon

Omdømme 2

@Martin: Melder at fejlen er rettet - og synket ud.

Det er meget muligt at i i september siger at fejlen er rettet men her midt i november oplever vi stadig dagligt at der er numre vi ikke kan afspille....????

Omdømme 2

Hey zimsdk

Hvis du er bruger på Play Web eller mobil, vil du vide at det ikke er alle udgivelser der kan streames pga rettigheder. Hvis du angiver konkrete udgivelser vil jeg checke om der er sket en fejl

DBH

C

Omdømme 2

Hej Chriz.

Jeg har tidligere nævnt nogle problemer med at finde nogle sange på TDC Play i Mit TDC TV.

Desværre har jeg stadig problemer. Nogle af dem har jeg fået løst af mærkelige omveje, men andre giver mig Teknisk Fejl.

Da jeg ville tilføje albummet med Bamse, "De Store Og De Gamle" til Spiller Nu, fik jeg flg. besked:

Teknisk fejl

Siden kunne ikke skabes. Prøv igen at indlæse siden.

Tilbage

Jeg har forsøgt at søge, hente andet musik, sågar hentet nogle sange separat fra Bamses album - som den godt ville, men den vil simpelthen ikke tilføje hele albummet på én gang.

Som jeg tidligere har nævnt, kan jeg ikke søge/finde "The Unknown Stuntman" i Mit TDC TV, men godt på TDC Play (internet). Da jeg så prøvede at søge albummet "TV Sounds Unlimited", fandt jeg derinde sangen "The Unknown Stuntman". En omvendt vej for at søge en enkelt sang .. at skulle via internettet først, for at finde navnet på albummet, og derefter tilbage på TV, for at søge album, og derinde finde sangen.

Ydermere vil den heller ikke downloade "Twiliight Zone Theme" - igen en Teknisk Fejl - nummeret findes ikke. (Desuden ikke den eneste melodi, som har nævnt det).

Under Aktuelle opsamlinger prøvede jeg at hente "I Got You Babe" med UB40 og Chrissie Hynde fra Verdens Bedste Duetter - Various. Fik denne besked:

Teknisk fejl

Det var ikke muligt at tilføje materialet til den aktuelle playliste.

Musiknummeret kunne ikke findes.

Tilbage

Men søger jeg UB40, og går ned på UB40/Chrissie Hynde, kan jeg tilføje sangen derinde fra. Overrasket humørikon

Forsøgte også at finde titelmelodien til MacGyver. Den gemmer sig dybt inde i TV Theme (7 gange - søgt på nettet, da den ikke kan søges på Mit TDC TV). Men de er enten falske eller afspilles på keyboard, hvilket er stik modsat den version (original), som jeg hentede som ringetone til min gamle 3510i mange år tilbage.

Til gengæld er der ingen problemer med at hente Rasmus Seebach's album "I Mine Øjne".

Da jeg ikke kan se nogle problemer under driftsinformation, syntes jeg lige, at jeg ville informere dig om dette.

En lidt stor mundfuld, men jeg håber ikke, at den er for stor.

Mvh

MacGyver

Omdømme 2

Hey M

Tak for dit input og fejlmelding. Jeg checker op på om der er registreret yderligre ændringer på TV platformen. Umiddelbart er det kendt fejl at TV platformen er mere restriktiv end f.ex Play Web. Dvs: hvis du sammenligner med udgivelserne på Play web er der som regel enkelte numre som der ikke er rettigheder til. Derfor vil hele udgivelsen ikke kunne tilføjes til afspilningslisten på TV (!?!)

DBH

C

Omdømme 2

Hej C.

Det var da så lidt - glad for at hjælpe, hvor hjælpes kan.

Bliver interessant at se, om det kan lykkes at søge sange, og så finde dem uden at skulle gå hele omvejen, for det tog godt nok tid at komme dertil på den måde.

Tænkte blot, at de forskellige meddelser, samt at jeg "skulle tage bagvejen", for at finde en sang, evt. kunne bruges - det er da forsøget værd.

Men hvad, det skal nu nok lykkedes, at få det til at køre, så det virker begge steder. Glad humørikon

Mvh

MacGyver

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)