Svar

Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player

Jeg har problemer at afspille det musik jeg har hentet via TDC Play i Windows Media Player. Når jeg forsøger afspilling får jeg følgende fejl:

"Der opstod et problem i Windows Media Player under afspilning af filen."

Hvis jeg bare prøver at lytte til musikken (streame den) fra TDC Play, er der ingen problemer.

Ligeledes kan jeg godt afspille musik i Media Player, som jeg har kopieret fra CD og lignende. 

Er der noget galt med filerne jeg downloader?

icon

Bedste svar af milos 22 februar 2013, 13:43

Efter flere timers søgning, lykkedes det mig rent faktisk idag, selv at få løst problemet. Jeg har prøvet mange forskellige ting, og downloaded programmer, der skulle kunne hjælpe mig. Lige lidt hjalp det dog.

I dag fandt jeg så en link på TDCs hjemmeside, der henviser til fejlkode C00D11B1, som jeg fik hver gang jeg forsøgte at afspille musik hentet via TDC Play. Ved afspilning af musik, der ikke er hentet via TDC havde jeg ingen problemer. Som sagt hentede jeg et link, der hed: DisableProtectedAudio. Efter jeg kørte den lille programstump og genstartede PCen, var problemet løst. Nu kan jeg både downloade og afspille TDC musik i min Media Player. Ellers vil jeg bare sige tak for hjælpen, som altså var et TDC relateret problem, og ikke et HP eller Microsoft problem. Med venlig hilsen

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Milos,

Som regel når folk render ind i dette problem, så er den gal med indstillingerne i Windows Media Player. Du har ikke skrevet hvilken version af WMP du bruger, så det kan godt være at vi lige skal tage den i flere etapper.

Til at starte med må du gerne prøve at hente vores DRM tool her: http://www.tdc.dk/3603

1. Åbn den vedhæftede fil, som er pakket i formatet ZIP.
  2. Når du har åbnet fil-pakken, skal du dobbeltklikke på filen "drmreset.exe".
  3. Du bliver nu spurgt om du vil nulstille din licens. Svar Ja.
  4. Nulstillingen sker og er hurtigt afsluttet. Tryk OK.
  5. Din licens er nu nulstillet og du bør kunne afspille musik fra TDC Play.
  6. Hvis du evt. har købt musik, skal du nok hente licenser igen.
  7. Efter kørsel af filen skal computeren genstartes. 
Dette program nulstiller alle musik-licenser du har på din computer, og så forsøger WMP at hente dem igen.

Hvis du fortsat har problemer, skal du åbne disse to links, mens Windows Media Playeren er lukket (åbn dem én ad gangen):

http://tdc.dk/3601

http://tdc.dk/3602

Virker det heller ikke herefter, så må du gerne lige skrive hvilken version af Windows Media Player du benytter dig af, for der er lige nogle indstillinger vi kan tjekke op på derinde.

Efter flere timers søgning, lykkedes det mig rent faktisk idag, selv at få løst problemet. Jeg har prøvet mange forskellige ting, og downloaded programmer, der skulle kunne hjælpe mig. Lige lidt hjalp det dog.

I dag fandt jeg så en link på TDCs hjemmeside, der henviser til fejlkode C00D11B1, som jeg fik hver gang jeg forsøgte at afspille musik hentet via TDC Play. Ved afspilning af musik, der ikke er hentet via TDC havde jeg ingen problemer. Som sagt hentede jeg et link, der hed: DisableProtectedAudio. Efter jeg kørte den lille programstump og genstartede PCen, var problemet løst. Nu kan jeg både downloade og afspille TDC musik i min Media Player. Ellers vil jeg bare sige tak for hjælpen, som altså var et TDC relateret problem, og ikke et HP eller Microsoft problem. Med venlig hilsen

Kan jeg mon fortsætte på denne tråd og få hjælp???

Jeg har i dag fået geninstalleret min pc med win 7 (brugte jeg også før).

Nu kan jeg ikke længere afspille alle de musiknumre, jeg har hentet på tdc play. Hverken de gamle og jeg hentede så lige et enkelt nyt nummer i dag, men det hjalp heller ikke.

Jeg har nulstillet via det der DRM tool - det gik fint - men hjalp desværre ikke.

Så prøvede jeg den der 3601, men upgrade knapped var greyed out, så den kunne jeg ikke trykke på.

Så prøvede jeg nr. 2, den med 3602 - den klikke jeg på upgrade, men det har ikke gjort nogen forksel.

Jeg kan se at jeg har fået Windows Media Player 12.0.7601.17514

Mvh Dorthe

Det lille program som retter protected audio - kan evt. gøres manuelt...

Se mit svar nederst her:
/t5/TDC-Play/TDC-Play-wma-kan-ikke-afspilles-med-Windows-Media-Player-i/td-p/89835

Det virkede! Mange tak!!!!! :-)

windows xp media play 11

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)