Svar

Kan ikke afspille downloaded musik

Når jeg prøver at afspille downloaded musik får jeg denne fejl når windows media player prøver at hente licensen (An error has occurred in the script on this page):

[i]

icon

Bedste svar af iMac 19 juni 2013, 20:00

Hej Anders,

har du prøvet at læse på denne side:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32238

Specielt den del om Media Player- og Internet Explorer-sikkerhedsindstillinger og om "sådan nulstiller du TDC Licenser".

Mvh

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Er det alle numre, eller bare et enkelt  -  lav evt. et link til nummeret, så er der andre der kan teste om det virker for dem.

Ellers, prøv at slette dine midlertidige internet filer, så du på den måde tvinger browseren til at forsøge på en frisk.

Vejledning:

Slet browserens midlertidige filerInternet Explorer 7: Funktioner > Slet browserdata > Midlertidige internetfiler > Slet filer > Ja > Luk.

Internet Explorer 8: Sikkerhed > Slet browserdata > Aktiver kun Midlertidige internetfiler > Slet.

Internet Explorer 9: Sikkerhed > Slet browserdata > Aktiver kun Midlertidige internetfiler > Slet.

Internet Explorer 10: Funktioner > Internetindstillinger > Browserdata > Slet.

Mozilla Firefox: Tryk CTRL+SHIFT+DELETE > Vælg: hele min historik > Detaljer > Aktiver kun Cache > Ryd nu.

Google Chrome: Tre streger > Værktøjer > Slet browsingdata > Vælg Tøm Cache > Ryd browsingdata.

Safari: Safari > Tøm buffer > Tøm.

Den er gal med alle de numre jeg har prøvet (jeg er n00b ud i det her, så det har aldrig virket på min maskine).

Har slettet temp. internet files: ingen effekt, desværre...

/anders

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Anders,

har du prøvet at læse på denne side:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32238

Specielt den del om Media Player- og Internet Explorer-sikkerhedsindstillinger og om "sådan nulstiller du TDC Licenser".

Mvh

Hmm, det var et spørgsmål om at ha' the guts til at opdatere Windows Media Player (var bange for at breake noget af min gamle musik).

Nu er det gjort og all works fine - tak for hjælpen.

/anders

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P