Kan ikke afspille den downloaded musik

• 0 kommentarer
Hej

Når jeg har hentet musik i TDC Play og vil afspille det på computeren, kommer Windows Media Player med denne besked:

"Der opstod et problem i Windows Media Player under afspilning af filen" og musikken kan ikke afspilles.

Kender I til dette problem og hvad kan jeg gøre for at afhjælpe det? Jeg har for nyligt skiftet computer, har det noget at sige. Jeg havde ikke det problem på den gamle computer.

På forhånd tak for hjælpen

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

prøv at se den her side.

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=25194&type=help

Har gjort det hele og min opsætning får grønne flueben hele vejen, men det har desværre ikke hjulpet! Hvad kan jeg så gøre?

Tak

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Har du også prøvet DRM reset toolet som hendvises til på den side.

og hvad med de 2 opdateringer dr er i bunden.

Ja, har både prøvet DRM toolet og de andre 2 opdateringer og genstartet computeren og hentet musikken på ny, men intet hjælper Trist humørikon

Omdømme 3

Hej,

så er der desvære ikke mere jeg ved du kan prøve, men jeg håber da på at andre bruger har en ide.

og jeg vil da også med interesse følge med,

håber du får problemet løst.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)