Ikke adgang til TDC Play på Sony Ericsson w995


Når jeg prøver at logge på TDC Play får jeg følgende besked.:

 

"Du kan desværre ikke få adgang til TDC PLAY, da vi ikke kan identificere dit telefonnummer. Dette kan skyldes at du anvender WiFi i stedet for mobilnettet til at etablere dataforbindelse, - eller at der er fejl i internetindstillingerne på din mobil. Kontroller indstillingerne på din mobiltelfon. Brug eventuelt vore mobilmanualer under Hjælp og Support på tdc.dk eller kontakt kundeservice."

 

Jeg har forsøgt kundeservice, de kunne ikke hjælpe med et fornuftigt svar.

 

Jeg har forsøgt at sende "Play" til 1209 det hjalp heller ikke.

 

Det er et TDC mobilabonnement, så det er ikke det der er galt.

 

Please hjælp

 

hejsode

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej hejsode

Jeg kunne se, at du ikke havde fået noget svar.

Der skulle umiddelbart ikke være nogen problemer med TDC Play i øjeblikket.

Hvis du fortsat oplever problemer, så er det bedst, at du kontakter vores support, så der kan blive kigget på det. Du kan kontakte os her: http://privat.tdc.dk/kontakt

/Stefan

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)