Kan ikke åbne www.ringkøbingbio.dk via homebox

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har forsøgt at logge ind på www.ringkøbingbio.dk via 2 pc'er og 1 ipad, som alle 3 har forbindelse til internettet via homebox. Når jeg forsøger, får jeg imidlertid for pc'ernes vedkommende besked om, at Internet explorer ikke kan vise websiden, mens Ipad'en siger: Kan ikke åbne side. Safari kunne ikke åbne siden, fordi serveren holdt op med at svare.

Jeg har prøvet at genstarte boxen - men det har ingen virkning haft på problemet.

Har ikke problemer med at åbne den pågældende internetside fra andre PC'ere uden for homeboxen.

Jeg har herefter kigget i homeboxens sikkerhedslog, hvor der er logget følgende for et af forsøgene:

Oct 20 18:13:57 2011Outbound TrafficBlocked - NAT out failedFirst packet in connection is not a SYN packet: TCP 192.168.1.11:51060->195.215.37.17:80 on ethoa1

Er der nogen, der har en ide om, hvordan problemet kan løses - og hvor fejlen evt. kan ligge.

På forhånd tak

jetka

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Første test er at prøve igen nu....

Vh

Peter

Har prøvet igen - og får den samme fejl som i går og i forgårs, så det er åbenbart ikke noget, der forsvinder af sig selv.

mvh Jetka

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P