Kan ikke åbne mailen "Ny regning fra TDC"

5 Kommentarer

Beklager at min browser (IE9) ikke medsendte brødtekst.

kan ikke se mit forbrug på TDC selvbetjening, de skriver at deres system er nede, også efter flere måneders forsøg. ØV TDCGal humørikon

Tak for det. Heldigvis kan jeg se mailen, når jeg vælger videresend, så åbnes mailen nemlig. Men det er da noget rod!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

TDC Selvbetjening har tidligere lejlighedsvis været nede, men i den senere tid har jeg ikke oplevet nogle problemer.

Lige her og nu virker det også upåklageligt, så hvis du ikke kan få adgang, så må det skyldes en fejl lokalt hos dig.

Den "Udvidede selvbetjening" for mobil er blevet lukket og er blevet lagt ind under "Selvbetjening privat" som du kan tilgå på "Mit TDC", hvor alle dine abonnementer nu er blevet samlet under et.

For at få adgang til at følge med i sit forbrug for mobil, skal man første gang man ønsker at benytte denne service, bede om at få en adgangskode sendt med posten. Det er en engangskode som man kun skal benytte første gang man tilgår sine mobilregninger. De vil herefter være tilgængelige hver gang man logger sig ind på "Selvbetjening".

Mvh FN ;-)

OK. Mit problem var mailen "Ny regning fra TDC" som fremsendes, når man betaler med kort. Det er blot et irritationsmoment, idet jeg kan åbne denne advis ved at anvende "Videresend".

Regningern som sådan har jeg altid kunnet se under "selvbetjening".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)