Kan ikke åbne hyperlinks

Siden ult april 2011, har jeg ikke kunnet åbne nogen typer hyperlinks. Problemet opstod efter at en"expert" havde  forårs renset min pc så at den kunne komme til at køre hurtigere.Flere Experter har forsøgt at afhjælpe problemet. der er prøvet alt muligt af den slags man normalt gørved sådanne fejl.

Jeg har også læst om degode råd jeg kan finde påTDC Forum. Da jeg engang var inde på Funktioner- Indstilinger og fandt at der var sat flueben i: deaktiver  hyperlinks, troede jeg at problemet så var løst ,men det hjalp desværre ikke. så jeg aner ikke hvad jeg skal gøre og behøver hjælp.

Medvenlig hilsen

Leif Elnegaard

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Leif

Jeg håber, at vi i dette forum vil kunne hjælpe dig med at få løst problemet, men der er i hvert fald nok behov for lidt flere oplysninger, som fx

1) Hvor er det, at du forsøger at aktivere hyperlinks? Er det fx i mails i Outlook?

2) Får du en fejlmelding, når du klikker på hyperlinks?

3) Hvilket styresystem anvender du?

4) Kan det tænkes, at du tidligere har haft mere end én browser installeret, og at én eller flere af disse browsere er blevet afinstalleret i forbindelse med "forårsrengøringen" af pc'en?

Mvh Stephen

Tilføjelse:

Problemet kan skyldes, at der er opstået en fejl i filtypehenvisningen for URL/HTM/HTML, det vil sige, at der henvises til en browser, som ikke længere er installeret på pc'en.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)