Igen - nye TDC PLAY, interface og funktioner - BETA

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

• Veteran
  • 78 kommentarer
Nu er der virkelig gået lang tid, og vi er mange betalende kunder, der ikke kan bruge det nye "Beta-TDC-play". (Beta=prøve)

Jeg har skrevet - andre har skrevet - til "Oplever du fejl på det nye Play?" uden response.

Kan godt forstå, at kunder udtrykker sin frustration i dette forum, og synes, at det skal de have lov til, uden kommentarer fra andre, der peger fingre over sprogvalget! Nogen kan skrive korrekt, andre kan ikke. Lad os dog, lufte vores frustrationer her. Hvor ellers?

Det er ikke personligt, andre kunder behøver ikke tage ansvar for TDC´s nye interface. Det skal TDC som virksomhed!

Fælles er dog for os kunder, at TDC har budt på et dårligere produkt en tidligere, til trods for fine reklamer - det fungerer bare ikke punktum

De fleste virksomheder, prøver en Beta på frivillige "offer", inden de ruller sin version ud i offentligheden/påtvinger kunder en dårlig oplevelse.

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg undre mig lidt over, hvor jeg har fundet ud af at indholdslevandøren er 247entertainment (står i den gamle play app) at det ikke bare er deres´ app der bruges, da den jo må være gennemtestet.. 247 intertainment skriver endda:

"All content is available in a variety of bit rates, from 24 to 320 Kbit, in the state-of-the-artDolby® Pulse format (a robust evolution of AAC), HE-AAC v1, AAC or WMA format."

Så er det også at man undres over man så kun har rådighed over den næstlaveste fællesnævner 48kbit på mobilplatformen og nu også webudgaven som er i dårlig bitrate ved afspilning, dog stadig 192kbit ved download

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Interessant oplysning - vil det sige, at det ikke er TDC-medarbejdere der står for "opdateringen", men noget TDC har købt i "byen" - billigere?

Er selv i en virksomhed, der søger billigst mulig IT-sløsning - nu via Indien. Fungerer heller ikke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)