Svar

Igangværende forbrug på mobil i selvbetjening.

Har HOME TRIO, men mangler overblik i selvbetjening, kan se igangværende forbrug på "fastnet", har 2 stk. mobiltelefoner og deres forbrug er mere interessant for mig, da de bruges mest, på den ene er jeg blevet faktureret dataforbrug a kr. 9,- pr. dag grundet forkert opsætning, dette kunne have været fanget tidligere, hvis jeg løbende kunne checke forbrug. har i et lille års tid prøvet at få dette bragt i stand, både telefonisk, samt i TDC-butik, kun med det resultat at jeg fik købt en vare der måske ikke er behov for, 2 timers tale på den ene familie på den anden, havde i starten familie på begge, hvor ændring gav faktureringsproblemer i flere måneder, jeg betaler gerne hvad jeg skal, men er ikke interesseret i overbetaling grundet manglende styring ved at ryge i vandet på div. kampagner.

icon

Bedste svar af macdonald 11 marts 2013, 13:33

Desværre Alex, ingen af dine løsninger funkede, men problemet løstGlad humørikon

Problemet var delt regning, hvilket jeg altid har undret mig over, da jeg ved oprettelse af HOME TRIO, gerne ville have en samlet løsning.

Vejen til løsning varRobot griner højt

1. Find nummeret til hotline i kontakt, "du'r ikke/findes ikke".

2. Ring 70703030, tag stilling til hvem du vil kontakte, jeg ka' ikke huske hvad jeg valgte, men kom da i gennem i løbet af ca. 20 min.

2. Flink dame stillede mig om til hotline, hvilket forkortede køen lidt.

3. Det var heller ikke noget for hotline, men jeg fik nummeret, som jeg ikke kunne finde andre steder, det er

4x47, det er da godt at ha' fremover, jeg fortalte hvad du havde skrevet, samt om min egen mistanke, nemlig 2 kontonr., det var vist en sag for "regningsservice", herefter lynomstillingMeget glad humørikon

4. Den flinke dame i regningsservice synes da også det var mærkeligt med delt regning, da jeg var ejer af begge kontonr., jeg udlånte mit login til vedkommende, som kunne lige så lidt som jeg i selvbetjening og sagde at hun nok skulle løse problemet, men at det ville tage ca. 48 timer inden det virkede.

Det tog nøjagtig 36 min. ved telefonen og 48 timer til at det virkede, så nu er jeg gladMeget glad mand igen!

Nu vil jeg fremover kunne få overblik over om det er rigtige abn. løsninger jeg har, tror jegHumørikon griner højt

/ PerGlad humørikon

P.S. Måske er det også her Lektor skal finde løsningen.

Undskyld mit besvær med at fatte mig i korthedHumørikon flov

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hvis dine mobiler ikke allerede står i selvbetjeningen, skal du have tilføjet dem. Hjælp til det findes her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5885

Oplever du en fejl ved dette, kan der være et problem med valideringerne. Det problem kan kun løses i vores hotline. Nummeret dertil, samt åbningstider kan du finde her: www.tdc.dk/kontakt

/Alex Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alex

Jeg har det samme problem, det er dog ikke så længe siden de 2 mobilabonnementer har været i selvbetjening, så jeg ringede til Hotline og de har skippet det videre til Online- afdelingen, for det kunne ikke lade sig gøre for hotlinemedarbejderen at tilføje de 2 mobilabonnementer.

hilsen Bente

Omdømme 1

@Bente

Som regel vil det kunne løses i hotline, men hvis der er problemer i backend serverne, vil sagen blive sendt videre til nogle specialfejlrettere. Glad humørikon Under alle omstændigheder skal det igennem hotline først.

/Alex

Omdømme 3

@Alex

Jeg tror du har misforstået mig, selvfølgelig skal det gå gennem Hotline. det er jeg slet ikke i tvivl om, men Hotlinemedarbejderen kunne ikke får det til at fungere, han prøvede skam fortvivlet, men måtte give op.Blinkende humørikon

hilsen Bente

ps. det er forøvrigt blevet fejlmeldt at de 2 mobilabonnemneter ikke står i selvbetjening.Meget glad humørikon

Desværre Alex, ingen af dine løsninger funkede, men problemet løstGlad humørikon

Problemet var delt regning, hvilket jeg altid har undret mig over, da jeg ved oprettelse af HOME TRIO, gerne ville have en samlet løsning.

Vejen til løsning varRobot griner højt

1. Find nummeret til hotline i kontakt, "du'r ikke/findes ikke".

2. Ring 70703030, tag stilling til hvem du vil kontakte, jeg ka' ikke huske hvad jeg valgte, men kom da i gennem i løbet af ca. 20 min.

2. Flink dame stillede mig om til hotline, hvilket forkortede køen lidt.

3. Det var heller ikke noget for hotline, men jeg fik nummeret, som jeg ikke kunne finde andre steder, det er

4x47, det er da godt at ha' fremover, jeg fortalte hvad du havde skrevet, samt om min egen mistanke, nemlig 2 kontonr., det var vist en sag for "regningsservice", herefter lynomstillingMeget glad humørikon

4. Den flinke dame i regningsservice synes da også det var mærkeligt med delt regning, da jeg var ejer af begge kontonr., jeg udlånte mit login til vedkommende, som kunne lige så lidt som jeg i selvbetjening og sagde at hun nok skulle løse problemet, men at det ville tage ca. 48 timer inden det virkede.

Det tog nøjagtig 36 min. ved telefonen og 48 timer til at det virkede, så nu er jeg gladMeget glad mand igen!

Nu vil jeg fremover kunne få overblik over om det er rigtige abn. løsninger jeg har, tror jegHumørikon griner højt

/ PerGlad humørikon

P.S. Måske er det også her Lektor skal finde løsningen.

Undskyld mit besvær med at fatte mig i korthedHumørikon flov

Omdømme 1

Hej Per,

Det er godt at høre at problemet endelig blev afhjulpet, dog var hele forløbsprocessen lidt tvivlsom Humørikon med tunge

Jeg ville værdsætte hvis du markerede dit sidste indlæg som løsning på tråden, så andre løsningssøgende forum brugere kan få glæde af dit svar i fremtiden Glad humørikon

/Alex

Omdømme 3

Hej Per

Jeg har fundet ud af hvorfor mine mobilabb. ikke står der, vi er ved at lave ændringer da vi skal flytte, det er derfor de er væk.Blinkende humørikon

hilsen Bente

Hej Bente

Det er dejligt at se at du også har fået/fundet en forklaring, det kan bare undre at der ikke skal mere til

end en flytning for at hele det store TDCsystem bryder ud i panik.

Hilsen

PerBlinkende humørikon

Held og lykke med flytningenBlinkende humørikon

Omdømme 3

Hej Per

He he det har du ret i, jeg kiggede noget da jeg så det meste var væk, jeg har kun bredbåndstelefoni og min mands mobile bredbånd tilbage i selvbetjening.Meget glad humørikon

Vi kan se fjernsyn frem til 2 maj, så er det slut, men jeg undrer mig over at det er fjernet fra Selvbetjening, men TDc ved forhåbentlig hvad de gør.Blinkende humørikon

Jeg er også glad for at du fik dit på plads, det er nu rart at man kan følge med.

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P