ie10 skal man hente det

jeg har Windows 7 med ie skal man opdaterer til ie10??? jeg ved ikke eller om man skal vente hilsen erik

4 Kommentarer

Hej.

Jeg har også Windows 7 og har opdateret til Internet Explorer 10. Opdateringen kom som en vigtig opdatering, som dog ikke var markeret automatisk til installation. Måske fordi der kan være systemer og programmer, bl.a. systemer der bruges professionelt i erhvervsvirksomheder, der ikke fungerer efter opdatering.

Jeg har ikke oplevet nogen problemer, det er nærmest blevet bedre, bl.a. virker det lidt hurtigere.

Normalt anbefales det at installere de nyeste versioner, da der bl.a. kan være bedre sikkerhed mod malware o.lign., og fejl kan være rettet. Hvis computeren står i en erhvervsvirksomhed bør virksomhedens IT-ansvarlige nok lige konsulteres inden der opdateres.

M.v.h.

MS-ERIK

tak for svar jeg henter ie 10 til påske hilsen erik
Ie10 skal man hente det : Jeg vil lige sige at det kun virker til windows 7, det kan ikke køres

ind på windows 8 da det er i pakken ved køb af pc eller ved køb af indstallationen,men hvis

din pc har en opdatering der hedder Ie10 klar skal du selv køre opdatering ind, men det kan tag

lidt tid og du skal når det er færdigt genstarte pc MVH HC21.

tak for oplysningen hc21 hilsen erik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P