iCloud / pop3

Hej

Jeg har lige fået en iPhone 4S og er igang med opsætningen af iCloud, men jeg kan ikke få programet til at arbejde sammen med min@mail.dk adresse. (pop3) Håber I kan hjælpe mig.

Mvh

Michael Andersen

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Micand1.

Kan du beskrive hvordan fejlen lyder?

Mvh. Lennart

Hej Lennart
Spøgsmålet gik på om jeg kunne modtage/svarer på mails på min telefon også se det hjemme på min pc. Samt hvis jeg sletter mails på min pc forsvinder de så også fra telefonen. På samme måde som når man bruger en Microsoft Exchange server.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Nej, det sker ikke på POP3, du skal bruge en IMAP-server hvis det skal virke som du beskriver.

TDC tilbyder mig bekendt ikke at bruge IMAP.

IMAP virker fint med gmail.

Mvh

Kim

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej micand1

Jeg kan se du har fået svar og måske har du allerede løst. Men jeg kan da forsøge mig også.

Din iCloud er ikke det noget som virker med din TDC mail adresse. Jeg vil tænkte, at da du lavede dit Apple ID, har du opgivet din TDC mail adresse og det er det, som du misforstår. Det betyder ikke, at du kan bruge din mail adresse fra TDC, så nemt som du kan bruge den mail adresse, du opretter sammen med dit Apple ID. Den vil typisk ende på "@me.com".  Også det navn du har valgt til dit Apple ID før mailto:snabel@'et.

Men det er nu ikke svært at sætte sin TDC mail adresse op på iPhone. Det skal blot ikke gøres samtidig med at du opsætter dit Apple ID/"@me.com" mail. Se hvordan du opsætter din TDC mail på iPhone her:

http://go.tdc.dk/gtieg 

Hvis nu jeg, som altid, er  håbløst sent på den, må I tilgive mig. Men som fanboy, er jeg næsten nød til at kloge mig, når jeg ser spørgsmål inden for området Humørikon flov

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P