I phone og andet

Blev skrevet op til den nye I phone 4 og fik mail at nu kunne den købes, så det gjorde jeg. Der står så at der går 3-6 dage så vil den blive leveret med posten sammen med sim kortet. Da jeg så efter 7 dage  ikke har modtaget den endnu, ringer får jeg at vide at det tager 3-6 arbejdsdage( det står der ikke i mailen) og at det pga travlhed godt kan tage lidt længere. 

Godt, så er at min nye I phone kommet, det tog kun 9 dage. Dårligt at jeg stadig ikke har fået mit sim kort. Ringer så igen, og får at vide at det er sendt, og at jeg får det med posten i morgen, og at jeg bare skal ringe hvis det ikke er med. Det var ikke, og nu har jeg så fået at vide at det IKKE er sendt, der vil gå yderligere 2 dage. Jeg har tilgengæld fået en utrolig masse papirer hvor jeg bliver gjort opmærksom på hvornår mit abonnement starter ( fra den dag jeg fik min mail om at tlf. var kommet) og hvad jeg skal betale for tlf og abonnement, samt de samme papirer om vilår og priser som jeg har fået hver gang jeg har købt et nyt produkt hos TDC . Det skal lige nævnes at jeg i forvejen har utallige af dem i forvejen

Så hvis nu sim kortet kommer på fredag er der gået 14 dage og 4 tlf. opkald., fra jeg bestilte min I phone til jeg kan få gavn af min nye tlf. og TDC har brugt en masse penge på at støtte Post Danmark.  

Godt at få et billigt mobilt bredbånd, til kun 49 kr pr, md. Dårligt at der i papirene står 99 kr pr. md.

Standardbrev , ja men det er jo ikke en garanti for mig at jeg kun skal betale 49 kr, og hvad så hvis der er fejl på min regning, så skal jeg igen til at ringe til tdc.

Med venlig hilsen fra os med TDC

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Vi beklager du har haft en kedelig oplevelse med bestilling af din nye iPhone.

Vi er blevet opmærksomme på at der har været nogle udfordringer omkring processen. Bl.a. fordi du, sammen med flere andre, har skrevet herinde på forum.

Dette er løst nu.

Invisigoth

Ja, jeg kan så desværre kun berette om samme oplevelse. Jeg har i dag modtaget min iPhone "kun" 16 dage efter jeg bestilte den (så meget for de 6 dage). TDC sendte mig først en kort mail om forsinkelsen, efter jeg havde ringet og skrevet til dem flere gange og gjort opmærksom på det. SIM-kortet har jeg stadig ikke set skyggen af... gad vide om der går yderligere et par dage med det (+weekenden med)? Så vil jeg da også kun have ventet 3 uger i alt på at kunne få glæde af telefonen... Men abonnementet trådte i kraft allerede få dage efter bestillingen! 

Jeg har ellers været tilfreds kunde hos TDC i mange år - men jeg må sige, at det her er sgu dårlig kommunikation og service.

Fejl i prisen på dit abbonement....det var der også i mit. Jeg bestilte den 19 maj et 2 Mbit mobilt bredbånd til 149,- om md. og sjovt nok da første regning kom var den på 199,- md !? Præcist 50,- kr for meget ligesom dig.

Siden har jeg utallige gange forsøgt at få ændret abbonemet til den rigtigt(bestilte pris), herunder er et udpluk af af forsøgene.

2 stk besøg i TDC telebutik i Hørsholm(ingen resultat)

2 opkald til regningsservice(de kunne ikke gøre noget, "det er sælgeren som skal rette prisen"?)

Endnu et besøg i TDC telebutik i Hørsholm(ringende direkt i butik, fik kreditnotat, men skulle dog indbetale fuldt beløb, lovede at rette prisen)

Regning den 20 oktober .....forkert igen

Ringen kundeservice får tilsendt brev om at jeg har ønsket at ændre mit abbonement med kredit nota -300,-. Spændt på hvad de har ændret det til og om jeg får en ny regning inden den 20.

Eller igen skal indbetale fuldt beløb og så forkert regning igen osv....

Fuld af forhåbninger

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P