I anledningen af TDC's nyudviklede selvbetjeningsunivers i foråret 2011 ...


Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du er enig, tryk på synes godt om, da der i øjeblikket ikke fines et meningsmåling-tool.

~~~~~~~~

 

Nu kan man jo altid regne med, at der opstår forsinkelser på denne front, men her vil jeg komme med mit subjektive inspark til, hvad man kunne inkludere af services til kunderne i det all-new TDC Selvbetjening, som introduceres snart.

 

0) Slå ALLE jeres abonnementer sammen, så de udelukkende kan tilgås denne vej (TDC Hometrio, TDC Mobil, TDC Click og andre tilmeldte services)1) Giv adgang til BÅDE kontonummer, EM-nummer og Kundenummer(re) direkte fra selvbetjening til alt registreret (også mobilabonnementer)2) Muligheder for at tilgå:PIN+PIN2-koderPUK+PUK2-koderspærringsadgangskoder - ændre i hemmeligt nummer / optagelse i telefonbøger - voicemail mv.3) vigtigt punkt: Tilmelding, afmelding og anden administration (fx tilføjelse af nye numre) af FAMILIEFORDEL!3½) Lettere administration af Voicemail direkte fra Selvbetjening (eksempelvis ved at kunne vælge "send sms ved ny besked", indtaling af velkomster direkte herfra o.lign.4) Giv mulighed for at ringe til fastnet og mobil direkte fra selvbetjening (ikke gratis selvfølgeligt) (degulesider.dk giver allerede denne mulighed - GRATIS i max fem minutter til en fastnet)5) websms, hvis man har mobilabonnement (modtagelse og afsendelse af sms direkte fra selvbetjening)6) Planlæg og se optagelser på TV-boksen direkte fra Selvbetjening, men også via sms 

7) Administration af services direkte fra Sevbetjening (fastnet såvel som bredbåndstelefoni og mobil)

disse kunne være:

------

Udlandstelefoni til mobilen

Fastnet Udland (til fastnet og bredbåndstelefoni)

Homeeurope (til mobil)

Voicemail (seperat for hhv. fastnet og mobil)

Webmail

Videotelefoni

Data i udlandet TIL/FRA

 

 - og andre services, som ellers ville være at finde rundt om på hjemmesiden, og som man skal ringe ind til TDC Kundeserice, for at tilmelde sig, eller services, som fejlagtigt står, at man skal kunne tilmelde sig direkte fra selvbetjening (så som Homeeurope)

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Er der en fastsat dato for hvornår dette selvbetjening eventuelt vil være klart?

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)