Hvornår påtænker TDC at komme med 100/10mbit på fiber

Kan se at næsten alle andre kan tilbyde 100/10mbit på fiber, men når man så taler med en fra kundeservice hos TDC så siger de at man ikke påtænker det da man mener at 50/10 er nok i hastighed.

100/10mbit Fiber -  bolignet = 479,- inkl. 100,- fiberleje

100/10mbit kabel - Yousee = 399,-

100/10mbit Fiber - Yousee = 499,- inkl. 100,- fiberleje

Hilsen Brian

3 Kommentarer

Jeg ville også ønske der snart skete noget. Hænger stadig på en 10/1 fra det forrige århundred. Bare den mindste upload på linien og det hele dør. 

Ville ønske TDC snart kom ind i kampen. 

Ps. Heldigvis er SEAS-NVE på vej med fiber i området. Så inden for et år skulle jeg kunne se adjø til TDC og deres middelalder internet. 

Det jeg hører og læser er at der ikke er nok efterspørgsel.

Jeg har flere gange skrevet til TDC om emnet for at vise dem at der er efterspørgsel.

Flere gange er der så kommet svar tilbage at de pga lang svartid desværre må bede mig skrive til dem igen.

Jeg tror ikke de kender begrebet kundeservice.

Der er et behov. Vågn dog op derinde. Kom ud af osteklokken.

I det sekund Vauww eller hvad det hedder bliver tilgængeligt hos mig skifter jeg omgående

TDC's fiber må helst ikke konkurrere med deres eget kobber, så fiberløsningen må helst ikke differenciere sig for meget, i forhold til deres eksisterende kobber-løsning. Maksimal hastigheden på TDC's kobber er 50/10 mbit/s med VDSL2+.

Det er nok derfor du oplever at der "ingen efterspørgsel" er.

Rent teknisk skulle der ingen begrænsning være for, at du kan få 100/100 eller 100/10. Humørikon griner højt

TDC er verdensmestre i vildledning af deres kunder. 

Der er forhåbentlig ikke så længe til, at TDC lancerer VDSL2+ med pair-bonding. Det skulle gerne smide hastigheden på kobber, op omkring 100 mbit/s. Lur mig om der til den tid, pludeslig ikke er efterspørgsel på 100 mbit/s. Humørikon griner højt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)