Hvornår kommer TDC videre med fibernet?

Kære TDC Hvornår får i fingeren ud, og får lagt Fibernet ud til borgere i jeres område? Det kan vel ikke være meningen at Borgere med TDC skal holdes tilbage for fremskridtet. Vil meget gerne høre jeres forklaring på Fibernet situationen. Mvh M_E_Jeppesen

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Vi har lige rundet 40,000 km fiberkabler i DK. Lige nu er det dog kun i sjællandsområdet vi tilbyder fiberløsninger, men der bliver løbende kigget efter opkøbsmuligheder, så vi kan dække større dele af Danmark. Fibernettets hastighed og stabilitet, gør det meget fremtidssikret, så det er helt sikkert et område du kan forvente der bliver investeret i de næste par år.
Lyder godt. kan der komme en dato på hvornår i har fiber klar i postnummer 4070? har kun gammelt kobber der ikke kan levere noget stort. :-( mvh M.E.Jeppesen
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

M_E_Jeppesen skrev:
Lyder godt. kan der komme en dato på hvornår i har fiber klar i postnummer 4070?

Nu er jeg ikke fra TDC men jeg er 100% sikker på at du ikke får en konkret dato ud af TDC. Ligeledes vil jeg vurdere at det er hips som haps om TDC kommer til at tilbyde fiber i dit område.

TDC's hovedforretning er (og formentlig i mange år endnu) kobbernettet og TDC har valgt at bruge fibernettet til primært at forsyne kobbernettet med bedre hastigheder (mini-centraler tættere på kunden).

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er korrekt at vi ikke kan oplyse hvornår der vil være fiberløsninger til rådighed i 4070. TDC vil fremtidigt primært bruge kobbernettet, og der er også planer om at effektivisere kobbernettet, så der vil kunne blive tilbudt højere båndbredde. Men det jeg skrev i mit tidligere indlæg, er helt korrekt Glad humørikon
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Alex skrev:
 Men det jeg skrev i mit tidligere indlæg, er helt korrekt Glad humørikon

Joooo men måske en anelse upræcist og ukonkret, men jeg ved godt at det ikke er muligt at gøre det anderledes. Glad humørikon

Undskyld jeg lige blander mig her. I følge hvad jeres egne teknikkere siger så har ikke ret meget fiber lagt ud og i får det heller ikke det er kun i det gamle DONG område i ville gøre det så det med fiberen får jeg ikke helt til at hænge sammen. Men dejligt hvis i gad lave noget på de kobler kabler bor ikke mere end 500 meter fra centralen og kan kun trække en 16/2 siger i.. men laver snart protest da der ligger fiber fra jer af lige ovre på den anden side af vejen det kom i da i skulle udbygge jeres central Måske lidt dårligt så os der ligger så tæt på ikke kan trække mere end det

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)