Hvornår kommer filmene på TDC boksen (lejefilm)

Hej,

I skriver med lejefilm nyheder at eks. The Grey og Wrath of the Titans kan lejes nu.

Men de er ikke at finde på TDC boksen?

Hvornår bliver boksen opdateret (har prøvet at tænde og slukke boksen)?

Det er lidt en skam at I på hjemmesiden skrive de kan lejes, når de alligevel ike er tilgængelige på boksen.

2 Kommentarer

Hej Mads,

Det er godt spottet, og du har helt ret, man kan ikke leje de 2 film på tv boksen, jeg har sendt besked af sted til de ansvarlige. Jeg har dog hørt rygter om at de måske er på ferie, så svar tiden kan desværre godt være et par dage, men så snart jeg høre noget, så skriver jeg her inde. Glad humørikon

De kan dog lejes på hjemmesiden, og ses på hjemmesiden. (som en bonus, så kiggede jeg på tvét efter at jeg lejede dem, og der var de begge 2 inde i lejede film.

jeg vil dog kraftigt anbefale at du venter med at leje dem, da begge film nu er fejlmeldt, og kan forsvinde uden varsel, så vent hellere til jeg skriver at de er ok Glad humørikon (eller du kan se at de er tilstede på boksen)

Hilsen Per.

Hej,

Tak for svaret.

Ja, det går ike så godt for jer lige pt. med at få opdateret nye film og filmlister.

Der står nu 109 film tilgængelige på TV-boksen, men der re kun 89. De nye er der slet ikke.

Film som The Devil Inside der skulle have haft præmiere d. 1-8-2012 er slet ikke kommet, hverken på boksen eller online.

Men I får vel styr på lige pludselig. :-)

Med venlig hilsen

Mads

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)