Hvornår får jeg min nye mobil?

Hej Alle i skønne og hjælpende mennesker her i TDC Forum [i]

Jeg bestilte en mobil gennem kundeservice den 26/1 og fik en mail i går formiddag kl. 11:05 at min ordre var afsendt fra TDC samt der stod en track and trace nummer så jeg kunne følge min pakke.

Nu har jeg tjekket nummeret på postdks hjemmeside flere gang både i går og i dag men der står bare: Der er ikke fundet oplysninger om forsendelsen: xxxxxxxxxxxDK, har valgt at skjule nummeret.

Andre der har prøvet det eller som kan give mig en forklaring?

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Krizzer

Velkommen og mange tak for dit indlæg.

Så snart at TDC fysisk har afleveret pakken til Post Danmark, så skulle du gerne kunde se det via track and trace nummeret.

Det er op til Post Danmark at opdatere oplysningerne, så jeg vil anbefale at du kontakter dem, for at få mere præcis information.

Hvis det ikke lykkes, så er du velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Jeg kan stadig ikke se den på track & trace siden.

Pakken kom heller ikke i dagTrist humørikon

så må vi se om postmand per har den med i morgen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej krizzer

Det er jeg ked af at hører. Jeg ved at Post Danmark har problemer med Track and Trace.

Har du prøvet at kontakte dem?

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Ja jeg skrev en mail til dem og de sagde at det var tdc jeg skulle snakke med

Tjaa, jeg har bestilt 2 stk d 21/1 og har kun fået info om automatisk kortbetaling,ingen bekræftelse endsige telefoner, alm mail har jeg forsøgt men den vil ikke gå igennem??

VH Bo Skjødt

ØV ØV Postmand per havde heller ikke en pakke med til mig i dag Trist humørikon

Nu kunne jeg egentlig godt tænke mig at høre fra TDC, der er andre selskaber her i lille "TDC_DANMARK"

Bo

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, annabo.

du skal du nok ikke forvente, dette er et Kunde forum, det vil sige at det er andre TDC kunder der svare dig her i forum.

hvis du vil snakke med tdc skal du kontakte kundeservice.

Der er da en TDC-moderator, som (måske?) kunne gøre lidt. jeg kan ikke komme igennem på mail, og på telefon skal man jo helst have 2 dage fri. Håbet lever lidt endnu

Bo

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P