Svar

Hvornår åbner TDC for 4G på mobiltelefoner ?

Hej . Er der noget nyt om hvornår der åbnes for 4G til smartphones ? Hvis skal bruge beta-testere siger I bare til så er jeg klar med SGS III 4G/LTE ( GT-I9305 ). På forhånd tak for et svar.
icon

Bedste svar af Ulf 21 juni 2013, 10:24

Hej Esben,

Tak for interessen - det er noteret Glad humørikon Vi kan desværre endnu ikke sige noget om hvornår vi åbner for 4G på mobiltelefoner (jeg har selv en HTC One, der råber på at blive sluppet løs med 4G), men når vi slipper det løs skal vi nok melde det ud vidt og bredt.

Hav en god weekend Kat glad

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Esben,

Tak for interessen - det er noteret Glad humørikon Vi kan desværre endnu ikke sige noget om hvornår vi åbner for 4G på mobiltelefoner (jeg har selv en HTC One, der råber på at blive sluppet løs med 4G), men når vi slipper det løs skal vi nok melde det ud vidt og bredt.

Hav en god weekend Kat glad
Kære TDC

Når jeg (igen, igen) sidder og googler efter svaret på netop det spørgsmål, har TDC svaret nøjagtig ens - som du gør - de sidste 6-9 mdr., uden der iøvrigt sker noget som helt for os mobilkunder.

Men efterhånden kan samtlige af jeres konkurrenter finde ud af det... Det kører godt og stabilt, siger venner og kolleger, som ikke forstår, hvorfor jeg ikke blot flytter væk og over til en konkurrent, der kan finde ud af det...

Efterhånden er jeg nået dertil, at det gør jeg osse - jeg har ALTID (30+ år) været TDC-kunde indenfor alle områder, bredbånd, mobil, fastnet i sin tid - men det forhold lakker imod enden. Jeg har meget svært ved at forstå, at så stor en aktør igen og igen skal være den mindst innovative.

I håbet om, at min "opsang" bliver hørt - GOD SOMMER!

Så må vi se efter sommerferien, hvis netværk familiens LTE-mobiler skal køre på - TDCs eller en konkurrents.

Sommerhilsen

Hans

Er lige blevet ringet op af TDC,som siger,at de åbner op for 4g/lte på mandag d.15/7-13!!!

Det lyder fantastisk !!! Det vil min Samsung glæde sig til . Til Ulf/moderator: kan du bekræfte denne oplysning ?
Gid det så var os med 6 timer og 5 gb data der også fik åbnet for LTE.

"4G er blevet aktiveret i forbindelse med lanceringen af en ny portefølje af abonnementer, hvoraf nogle har 4G-adgang mens andre ikke har. Det er således kun kunder, der vil betale 299 kroner og opefter om måneden i abonnement, der har fornøjelse af de højere hastigheder.

Læs mere: http://www.mobilsiden.dk/tdc-har-abnet-for-4g-til-smartphones,lid.28062/#ixzz2ZCsnkZ30"

Hvorfor har jeg ikke 4G på min S4 når jeg betaler de 299kr(hvilket er en MEGET høj pris set i forhold til hvad i egentlig tilbyder til den)?

mullechavelli, du skal ind og have et nyt abonnement. Os med 6 timer og 5gb data kan ikke få det, så nu har jeg fået mere taletid, mindre data men LTE. Ville hellere have mindre tale, mere data og LTE

Ja det er godt nok ikke det fede abbo med 4G  8t tale og så kun 2GB data frem for de 6t tale og 5GB jeg har nu. At skifte selskab når min binding render ud er vidst den eneste løsning på det her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)