Hvorfor vælge TDC?

TDC er faktuelt den dyreste udbyder på markedet.

TDC reklamerer med det mest stabile internet på markedet. Sikkert rigtigt, men det er altså kun marginalt mere stabilt end konkurrerende udbydere.

TDC's produkter har en række begrænsninger som man skal betale ekstra 199,00 kr for at få support på.

Kundeservice har ikke længere åbningstider end andre udbyderes.

Nu har jeg igennem en antenne forening fået lagt kabel ind. I den forbindelse er man påtvunget over huslejen at betale for et Yousee abbonnement. Yousee er et datterselskab i TDC koncernen.

Ville det ikke have været på sin plads når nu man kan få det samme produkt hos Yousee bare billigere, at informere de eksisterende TDC kunder herom? Nu har jeg tilfældigvis undersøgt omstændighederne, men det tror jeg ikke alle gør på eget initiativ, så TDC snyder nok et X-antal kunder for den billigere pris udelukkende pga manglende information til deres kunder.

Jeg har nu prøvet at opsige mit abonnement i et par uger.

Problemet er at jeg har et arbejde der gør at jeg ikke kan ringe til dem i deres åbningstider.

Når jeg lige har 5 minutter til at ringe, sidder man i kø og kommer slet ikke igennem til dem på så kort tid.

Nu har jeg brugt timer på at gennemsøge selvbetjeningsmenuen for at finde/udfylde en online formular til dette formål. Det kan man sjovt nok ikke, men har fundet frem til en besked om at man skal ringe til kundeservice, dvs. jeg er tilbage til at skulle ringe til dem, hvilket ikke kan lade sig gøre for mig.

Det kan simpelthen ikke passe jeg skal tage X-antal timer fri fra arbejde for at opsige mit abonnement.

Grunden til at jeg vil opsige mit abonnement er at jeg har gjort mig en masse tanker om hvorfor det er så meget dyrere end andre udbydere.

Det kan ikke være stabiliteten der gør forskellen, mange penge for en marginal forbedring.

Kundeservicen går pengene i hvert fald ikke til da den ikke er eksisterende for alle.

Jeg skrev for en uge siden på TDC's hjemmeside et lignende indlæg i deres ris & ros kasse.

Vedlagde min e-mail adresse, heller ikke her har jeg fået nogen reaktion i form af tilbagemeldinger.

Da dette indlæg jo ikke ligefrem god reklame for TDC regner jeg ikke med at det bliver liggende i forummet så længe, så teksten er kopieret og jeg vil gå videre med det til forbrugerombudsmanden hvis jeg føler mig afskåret endnu en gang.

Velkommen på forsiden af EB osv osv. jeg er ikke bange for at gå hele vejen hvis det er det der skal til!

Jeg forventer at jeg kan opsige mit abonnement med tilbagevirkende kraft da det er jer der har et service problem i form af for lange ventetider og ikke eksisterende kundeservice i weekender.

Alt til trods for at der henvises til selvsamme kundeservice i flere tilfælde under "mit TDC"

"Mit TDC" er altså langt hen af vejen handicappet i weekender bl.a.

Ikke noget man forventer af DK's suverent dyreste og største udbyder af Bredbånd.

2 Kommentarer

Hej

Interessant indlæg. Du kan også lægge det på trustpilot.dk, hvis du ikke allerede har gjort det.

Har du prøvet at skrive til TDC via http://kundeservice.tdc.dk/kontakt/ ?

Venlig hilsen

Martin

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

TDC kundeservice har åbent 47,5timer om ugen, så det må da være muligt, at kunne ramme et tidspunkt uden for arbejdstiden, hvor TDC har åbent.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)