Hvorfor er playlisterne begrænset til 50 numre?

Overskriften siger det hele.

Det virker meget mystisk at man ikke må tilføje mere end 50 numre til en playliste? Jeg sad og lavede en playliste til nytårsaften, og 50 numre er hurtigt afspillet.

Kan det ikke ændres?

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Ja, der er begrænsning på 50 numre, hvorfor skal jeg ikke kunne sige dig, men nej, det er ikke muligt at lægge mere end 50 numre på en playliste. Men en løsning kunne være at oprette 3-4 playlister, gem dem på dit login, også skal du bare hen og skifte hver gang du har brændt 50 sange af. :-)

Ja så langt havde jeg også tænkt :-)

Men jeg syntes stadig det begrænser produktet på en unødig måde. Kan du ikke videregive til rette afdeling/person om grænsen kan sættes op, eller helst helt fjernet.

Det andet giver ingen mening, med mindre der er en teknisk grund til det.

- Christopher

Stadig intet svar på dette?

Jeg bruger Play meget, og irriteres derfor af denne begræsning.

Håber på hjælp Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Det er korrekt at det er en historisk begrænsning der ligger i playlisternes størrelse. Til gengæld er der ikke begrænsninger på hvor mange playlister du kan lave.

Der er aktuelle planer om at udvikle playlisterne til at blive større både downloadlister og alm streaming - men som altid må jeg ikke udtale mig om konkrete udviklingsplaner.

Tak for reminderen

C

Jeg irriteres voldsomt over begrænsningen på 50 numre, og i det hele taget TDC Play, der er bedaget og klodset, så det forslår, når man kommer fra de mange alternativer fra den dynamiske verden.

Du skrev for et år siden om aktuelle planer om at udvikle playlisterne. Jeg håber, der sker noget snart. Der er mange grunde til, jeg søger med lys og lygte væk fra TDC, dette er kun en af de små. Men som hænger deprimerende sammen med helhedsindtryk, produkter og oplevelser.

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P