Svar

Hvorfor må jeg ikke se web tv

• MTS
  • 0 kommentarer
Jeg har alle mine 'medier' hos TDC. Jeg har TDC ADSL pro, Yousee fuld pakke og mobil telefon også med TDC. Da jeg har haft alle disse i snart 10 år (inkl. hvad det nu alt sammen har heddet ind i mellem, webspeed, tdc kabel tv osv), var der ikke noget der hed Home Trio og jeg synes det er utroligt dårligt og uloyalt af TDC, hvis det virkelig er korrekt at jeg ikke må benytte den nye web tv feature. Jeg har dog adgang til web mail, Play og andre features, men web tv er åbenbart kun for de udvalgte.

Men selvfølgelig er der andre udbydere, som måske er lidt mere kundevenlige.. vi må se.

icon

Bedste svar af Pulvermos 28 oktober 2010, 02:18

Hej igen,

Jeg er fuldstændig enig med dig i at det virker forkert at du ikke er berettiget til web-tv, bare fordi du ikke har bredbånd hos YouSee, men istedet hos TDC, da pengene jo i bund og grund ender det samme sted, nemlig hos TDC. Og da TDC og YouSee deler webtv-platform, er jeg da også lidt uforstående over hvorfor det forholder sig som det gør.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Yousee er ikke TDC så du har ikke alt ved TDC, men du må gerne se webTV men du skal i gennem Yousee.

http://yousee.dk/Bredbaand/Fordele/Web-tv.aspx.

Mange tak for svar, men YouSee er TDC, hedder bare noget andet nu om dage. Da jeg tegnede abonnement hed TDC Kabel TV, men så kom der et brev, at nu ville de kalde sig YouSee. Branding hedder det vist.

Men hvis ikke det er andet, end at jeg skal ind gennem en anden dør, så er det jo helt fint. Så tak igen Glad humørikon

Nå, det virkede så heller ikke i virkeligheden. Jeg skal enten have yousee bredbånd eller betale 199 om måneden.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, igen.

Det er da syrt, trode entlig at yousee tilbød WebTV til alle deres kunder, men jeg må have misforstået hvad der står på deres hjemmeside,.

og nej TDC og Yousee er ikke samme selskabe men 2 forskellige selvskaber i samme konsern, jeg gider ikke diskutere det i en tråd mere, men du kan jo læse nogle af de andre tråde.

Nedenstående meddelse fra TDC, at de nu skifter navn fra TDC kabel tv til YouSee, burde vel en gang for alle fastslå, at YouSee ER TDC, bare med en anden branding/navn. De skriver også, at intet andet end navnet ændre sig.

TDC = YouSee = TDC

og hvis ikke de kan anerkende en YouSee kunde som også værende en TDC kunde, tja så er der vist lang vej endnu for TDC.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvad betyder ændringen til YouSee for TDC kabel TV’s kunder?

TDC Kabel TV har skiftet navn, så vi nu hedder YouSee – og vores hjemmeside hedder yousee.dk/ – hvad betyder det for dig som kunde?

Hvis du har tv, internet eller telefoni hos YouSee, betyder det intet. Navnene på vores produkter er ændret, men ellers er alt, som det hele tiden har været.

Hvis du er kunde hos YouSee og bruger Webmail, skal du intet anderledes gøre. Du logger stadig ind på mail.tdconline.dk/ med det brugernavn og password, du hele tiden har brugt.

Du vil naturligvis se, at vi ser anderledes ud i reklamer og i det materiale, du evt. får fra os. Vi er blevet grønne, stribet og har fået nyt navn og logo.

Nye navne på produkterDe navne, du fremover vil møde for YouSee’s produkter, er disse:
Kabel-tv = Kabel-tv
Selector = Digitalt kabel-tv
Webspeed = Bredbånd
Cabletalk = Telefoni

Cinema
Hvis du har Digitalt kabel-tv fra YouSee (Selector) og bruger muligheden for at leje film med Cinema, finder du nu filmoversigten på yousee.dk.

Har du spørgsmål?Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at kontakte YouSee på
80 80 40 40 eller mailto:kundeservice@yousee.dk.

Omdømme 3

Ok, så tager vi den en gang til,

Som jeg skrev før er TDC og Yousee ikke samme firma/selskab men en del af samme konsern, Nordic Telephone Company ApS (NTC) som er ejert af 5 kapitalfonde.

Det er rigtig at den gang det hed TDC kabel TV var det det et datter selvskab af TDC men i dag høre det under NTC, mener jeg, men det kan godt ske at det stadig er et datter selvskab til TDC men det gør det ikke til TDC, føtex er jo heller ikke Mærsk selvom den er ejet af Mærsk.

Yousee er TDC uanset hvad de i dag vælger at kalde det. Det fremgår også af TDC's regnskaber, hvor feks også Yousee medarbejdere er talt med i TDC's samlede medarbejder antal. Formentlig er det de samme mennesker som som blot svare med TDC eller Yousee alt efter hvilket nummer der er ringet op på. TDC kontrollere Yousee og at de har fået et andet navn er kun 'branding', altså markedsføring.

Men never mind. Jeg føler jeg har lagt alle mine æg hos TDC, men hvis TDC ikke er enige i det, så må det være sådan og det må jeg så tage til efterretning.

Tak for din deltagelse i min lille tråd her Glad humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

YouSee og TDC er to uafhængige teleselskaber, med forskellig ledelse, vilkår, produkter og priser. Det er korrekt at YouSee er et datterselskab af TDC, og at de deler Web-tv og musiktjenesten Play, men Telmore er også ejet af TDC, men det gør det ikke til det samme teleselskab.

Stefan

Det er ikke korrekt at de er uafhængige. Som sagt tidligere indgår Yousee i TDC's regnskaber -modsat feks. Tellmore som 'bare' er ejet af TDC. Hvis man googler lidt på TDC dukker Yousee op hele tiden, så jeg synes ikke der skal meget fantasi til at se, at der er tale om 'dual branding' og på ingen måder to uafhængige selskaber. Hele ideen med dual branding er jo netop, at give forbrugeren indtryk af at det er to forskellige firmaer, og det kan der da også være meget fornuft i, når man tænker i markedsandele.

Derfor kan de sagtens have forskellig (daglig-)ledelse og andre politikker, ligesom produkter og priser kan/skal være forskellige, men Yousee gør intet uden et OK fra TDC.

TDC Kabel TV oplyste jo også selv i sin tid, at der intet er ændret andet end navnet. Hen ad vejen har man så måske diffencieret mere og mere, men Yousee er stadig en del af TDC og alle pengene havner på den samme bundlinje, nemlig TDC's -og det er derfor jeg ikke forstår de diskriminerer kunder som benytter både TDC og Yoursee.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Jeg er fuldstændig enig med dig i at det virker forkert at du ikke er berettiget til web-tv, bare fordi du ikke har bredbånd hos YouSee, men istedet hos TDC, da pengene jo i bund og grund ender det samme sted, nemlig hos TDC. Og da TDC og YouSee deler webtv-platform, er jeg da også lidt uforstående over hvorfor det forholder sig som det gør.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)