hvorfor kan jeg ikke sende mail til en @AOL mailadresse

Hej

Vi kan sende til alle forskellige mailadresser. Men vi har en yyy@AOL.com adresse vi ikke kan sende til. Det mærkelige er at hvis vi sender fra en anden udbyder en TDC så kan vi godt.

Er der nogen der har ideer til hvad dette problem kan skyldes ?

mvh Carsten - hyldemorsvej

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det kan skyldes 2 ting som jeg ser det.

enten har AOL spæret for at du kan modtage mails fra det TDC domæne dømæne du nu bruger til din mail.

ellers har TDC lukket for at sende mails til AOL domæner.

jeg vil forslå du kontakter TDC først, og høre om der er noget galt der, hvis det så viser sig ikke at være det, så kontakter du AOL og sårger om det samme.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

AOL, Hotmail og den slags giganter udi den branche, har spærret for TDC's smtp server.

Og hvorfor har de så det vil man nok spørge, det har de fordi nogle har misbrugt TDC's smtp server til at sende spam. Jo større en udbyder er, jo flere benytter deres smtp tjeneste og dermed øges faren for at der sendes spam. Når man er stor nok, som f.eks. AOL, Hotmail og den slags, kan man sagtens blokere for en forretning som TDC uden at det går ud over ens egen omsætning, så det gør de så.

Løsning? Find en anden smtp server, det nytter ikke at skrive til Hotmail f.eks. det har jeg prøvet.

Jeg har selv testet denne betalingsløsning: http://smtp.dk/ den virker perfekt, men koster desværre noget

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)