Svar

Hvorfor kan jeg ikke gensvare på mit eget indlæg ?

Ret de markerede fejl, og prøv igen.

• Der er registreret en overflod af indlæg: Gruppen modtog et unikt indlæg mere end 1 gange i løbet af 3.600 sekunder.
icon

Bedste svar af MacGyver 26 april 2011, 21:56

Fedt nok.

Da jeg kan se, at dette løste dit problem, kan du så ikke lige 'smutte omkring' og Acceptere dette som løst, så andre brugere også kan få glæde af dette Blinkende humørikon

Det kan jo også tænkes, at det ikke er TDC, men IE9, der er skyld i dette - da den jo ikke er så gammel endnu.

Mvh

MacGyver

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MISKJO.

Der er tidligere set lignende problemer med tomme indlæg -- det kan være flere ting, der spiller ind.

Hvis du bruger Internet Explorer 9, har du faktisk en kendt årsag der, da den har været årsag til flere tomme indlæg herinde i forum. Tjek følgende 2 tråde, som omhandler/viser dig det:

Her er et, hvori du kan se, at johannesen heller ikke kan skrive noget, kort efter bliver der sagt, at der er skiftet til IE9 - tjek ved meddelelse 10 ud af 13, og efterfølgende:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Ingen-netv%C3%A6rksforbindelse-vist-men-virker-alligevel/m-p/36647#M5985

Dette ligger i Forslag & Ideer, og omhandler også de tomme indlæg:

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/Tomme-indl%C3%A6g-Skift-evt-browser/m-p/32649

Håber, at dette kan hjælpe dig ud af dette problem.

Mvh

MacGyver

... jeg prøver lige igen WIN7 - (IE9) - Kompatibilitetsvisning aktiveret...

Bingo!!! Jeg kan 'se' mig selv *S*

Det må I sku' snart få rettet!!!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Fedt nok.

Da jeg kan se, at dette løste dit problem, kan du så ikke lige 'smutte omkring' og Acceptere dette som løst, så andre brugere også kan få glæde af dette Blinkende humørikon

Det kan jo også tænkes, at det ikke er TDC, men IE9, der er skyld i dette - da den jo ikke er så gammel endnu.

Mvh

MacGyver

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)