Svar

Hvorfor har TDC slettet mine playlister?

Da jeg tidligere her til aften åbnede min TDC Musik app, blev jeg bedt om at logge på TDC Play (hvilket sker hver gang jeg har logget på TDC Musik på en anden enhed). Herefter får jeg at vide, at "Hvis du skifter bruger vil al downloadet indhold blive slettet. Ønsker du at fortsætte?" Først trykker jeg annuller, men så får jeg ikke lov til at logge på app'en. Da jeg kun har én bruger, og aldrig har logget på med andre brugere, så vælger jeg i stedet "OK", da jeg jo ikke skifter bruger, men anvender den bruger jeg altid har anvendt. Og da jeg så går til mine playlister, så er det alle væk. Playlister som jeg har oparbejdet over de sidste 3 år, som jeg overhovedet ikke kan huske uden ad. 

Er der nogen, der kan hjælpe mig med forslag til hvordan jeg får mine playlister tilbage?

10 Kommentarer

Jeg har oplevet nøjagtigt det samme så du er ikke alene :-(
Håber snart de får det fikset.
Jeg har samme problem. Min musik til mange gymnastik hold er slettet og det er noget man har brugt rigtig lang tid på. Er der fundet en løsning på problemet eller SKAL man starte forfra???

Samme er sket for mig....!!! Men har lige logget ind via en bærbar (på nettet) og her ligger alle mine playlister endnu...måske kan du bruge dette indtil videre, og håber det snart kan ses på mobilen igen
https://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20160224-004349

Super, så er de i hvert fald klar over, at der er et problem og er i gang med at fikse det.
@alj1511: Tak for tippet, da jeg prøvede at få adgang til TDC Play Musik i går, var det ikke muligt, men det er det her til morgen. Så for en sikkerheds skyld har jeg taget Screen dumps af alle mine playlister, håber selvfølgelig at de får løst problemet.

Problemet er løst af TDC, tak til carstenww for linket til driftsinformationen.

Dejligt at finde andre i samme båd. Alle mine favoritter forsvandt på samme måde - total nedtur!. Jeg får ikke andet end en info-tom side når jeg klikker på linket - kun overskrifter. Er der mulighed for at få informationen på anden måde?

Linket til driftsinformation åbner blot en tom formular. Forklaring mangler. Hvad skal man gøre for at genetablere de mistede favoritter på en Android telefon? Alle sange er forsvundet.

Vi har oplevet det samme problem med slettede playlister og kan nu se, at problemet er løst. Men fra vores IPad kan vi ikke følge linket til løsningen. Hvad gør vi?

Løsningen for mig, som jeg har fået af en bekendt med samme problem er: Log ud og ind igen. Det gav mig en advarsel om at alt offline-indhold ville blive slettet, hvilket jeg sagde ok til. Da jeg var logget på igen var alle mine gemte favoritter der igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)